nuffnang

Thursday, December 6, 2012

Penyelesaian Mr P Layu Sebelum Beraksi

KEHIDUPAN seksual anda terganggu kerana serangan ejakulasi awal? Kenapa tidak melakukan antisipasi untuk mengatasi permasalahan tersebut. Jika berkesulitan, cara di bawah ini boleh membantu. Ejakulasi awal menjadi momok menakutkan bagi kaum Adam. Sebabnya, hal tersebut tidak saja mengganggu kepercayaan dirinya di tempat tidur, tapi juga mengganggu kenikmatan bercinta dengan pasangan. Tak hairan, pelbagai cara dilakukan untuk mengurangkan serangan tersebut. Nah, jika anda mengalaminya, cara terbaik untuk menanganinya ialah bersikap normal seperti tidak terjadi apa-apa pun. Untuk lebih lengkapnya, perhatikan ulasan ini, seperti yang dipaparkan oleh Mens natural health.

Ketawa
Cara ini menjadi usaha penting untuk mencairkan suasana. Anda boleh ketawa agar situasi menjadi kondusif. Layangkan kelucuan yang membuat suasana tak lagi tegang. Jika pasangan tertawa balik, ertinya menjadi isyarat positif bagi anda. Namun jika dia berfikir hal tersebut tidak lucu, maka anda boleh mengalihkan perhatiannya.

Ucapkan kalimah maaf
Tidak ada kalimat yang menenangkan kecuali melayangkan kalimat maaf langsung saat itu juga. Hal ini menjadi idea positif agar suasana kembali normal. Tak perlu mengutarakan penyesalan di hadapannya. Cukup melayangkan kalimat maaf dan teruskan saat intim bersamanya. Bersikap seperti tak terjadi apa-apa daripada berpura-pura menutupinya, cubalah bertindak natural seperti tak terjadi apa-apa. Sikap ini sangat membantu memulihkan suasana lebih cepat.
Tumpuan menciptakan kenikmatan seksual
Serangan ejakulasi mungkin membuat anda jadi tak percaya diri. Namun, tak ada langkah yang lebih bijak untuk dilakukan kecuali cuba mempertahankan tumpuan untuk mencipta kenikmatan seksual.

Jangan penat mencuba
Terlepas dari reaksi awal pasangan anda negatif atau tidak, namun hilangkanlah ketakutan tersebut dari fikiran anda. Cubalah untuk memulakannya lagi dari awal untuk kedua kalinya. Jika perlu, lakukan cara lain untuk menghasilkan kenikmatan bercinta.

Anonymous

No comments:

Post a Comment