nuffnang

Thursday, December 6, 2012

Miss V Berbau, Normal atau Tidak?

KEPERCAYAAN diri seorang wanita ketika bercinta dipengaruhi, salah satunya oleh keadaan organ sensitifnya. Namun demikian, ramai yang menjadi tak percaya diri kerana aroma tak sedap yang dihasilkannya.

Bercinta merupakan salah satu kegiatan yang menjadi keperluan setiap individu. Saat melakukannya, kepercayaan diri menjadi suatu hal yang penting. Kerana, ketika melakukan seks, anda dituntut untuk mengerahkan diri anda yang sebenarnya.

Malangnya, kepercayaan diri wanita kerap turun mendadak kerana aroma tak sedap yang berasal dari Miss V. Normalkah hal ini?

Seperti paparan dari Cosmopolitan, setiap wanita mempunyai aroma tersendiri yang dihasilkan oleh tubuhnya. Secara umum, Miss V memang mempunyai aroma yang unik dan kadarnya pun berbeza antara satu wanita dengan wanita lainnya. Namun demikian, apabila aromanya sudah begitu menyengat, anda perlu memerlukan bantuan doktor untuk rawatan lanjut.

 Jika aroma tersebut dihasilkan oleh peluh berlebih, cubalah untuk membersihkannya dengan sabun lembut tanpa aroma serta antibakteria. Kemudian keringkan dengan tuala bersih dan taburkan bedak di kawasan sensitif anda atau gunakan kaedah yang lain agar kehidupan seksual anda jadi yang terhebat.

Anonymous

No comments:

Post a Comment