nuffnang

Saturday, December 29, 2012

Benarkah Saiz Mr P Permudah Wanita Raih Kepuasan?

MESKI  pun jadi faktor penting kenikmatan seksual, orgasme tidak melulu jadi fokus yang perlu dicapai. Ada faktor lain yang boleh anda capai demi mendapatkan kepuasan seksual. Ketahui ulasan lengkapnya berikut ini.

Berjaya mencapai orgasme adalah sebuah kepuasan bagi wanita. Selain itu keinginan itu merupakan sudah menjadi hal yang umum dinantikan saat berhubungan seksual. Walaupun begitu, banyak mitos yang mengatakan kalau tidak semua wanita mahukannya. Benarkah demikian? Semak ulasan ini seperti yang dipaparkan oleh Indian Sutras .

Wanita tidak perlu mencapai orgasme
Ini adalah sebuah mitos yang banyak diyakinkan oleh para lelaki. Mungkin memang benar jika setiap kali berhubungan seks, orgasme tidak selalu harus diperolehi. Tentu saja jika ingin mendapat kepuasan yang lebih, maka orgasme mutlak harus diperolehi. Tapi itu bukan suatu kemestian yang harus dicapai setiap kali anda bercinta.

G-spot berpengaruh
Siapa bilang kalau hanya menyentuh titik G spot -lah yang boleh membuat wanita mencapai orgasme. Padahal terlepas dari itu, wanita lebih memilih melakukan bersetubuh untuk mencapai orgasme.

Kondom berpengaruh
Seringkali lelaki mengeluh bahawa kondom mengurangkan sensitiviti hubungan. Padahal itu tidak ada hubungannya antara kondom dengan klitoris. Sebab, orgasme boleh tercapai kerana bergantung pada rangsangan dan suasana hati.

Wanita lebih lama raih orgasme
Baik lelaki mahupun wanita memerlukan waktu untuk mencapai orgasme. Mungkin ini adalah mitos umum tentang orgasme wanita. Namun, sebenarnya yang terjadi adalah beberapa orang memerlukan masa sekitar 30-50 minit untuk mencapai kenikmatan itu. Tapi tetap saja itu kembali ke suasana hati dan ghairah seks yang ada. Dan jika rangsangan itu dilakukan dengan benar maka tak perlu waktu lama bagi seorang wanita untuk mencapai orgasme.

Saiz tidak berpengaruh
Banyak lelaki dan wanita yang meyakini bahawa ukuran Mr P sangat berpengaruh dalam mencapai orgasme. Padahal saiz sebenarnya tidak berpengaruh untuk mencapai kenikmatan orgasme. Namun cara anda memberikan rangsanganlah yang boleh membuat wanita mencapai orgasme.

Lelaki yang tidak pintar
Seorang lelaki boleh menjadi pintar apabila wanita menunjukkan di mana letak titik G-spot -nya berada. Oleh kerana itu, ada baiknya anda boleh membantunya untuk mencari tempat tersebut.

Anonymous

No comments:

Post a Comment