nuffnang

Wednesday, January 9, 2013

Lelaki Ini Sukar Di Ranjang

INGIN mengetahui bagaimana prestasi lelaki ketika di ranjang? Beberapa isyarat ini dapat membantu anda mengenalinya.

Seks merupakan salah satu bentuk ungkapan cinta dalam sebuah perkahwinan. Namun demikian, hal ini baru dapat maklumat kala anda sudah membina biduk rumah tangga bersama pasangan. Sebelum anda membuat keputusan sama ada dia pasangan yang tepat atau tidak, terutama soal bercinta, ikutilah beberapa tip berikut.

Tak pandai mencium
Apabila anda merasa tak selesa ketika berciuman dengannya, jangan harap anda akan tahan untuk pusingan selanjutnya. Saat sesi ciuman, anda berubah menjadi aneh, kemungkinan anda tidak akan merasa turn on saat bercinta dengannya.

Kebersihan
Menjaga kebersihan sudah selayaknya dilakukan oleh semua orang. Namun demikian, banyak juga yang mengenepikan kepentingan higienitas. Jangan harap anda akan merasa terangsang apabila bercinta dengannya, terutama jika dia mempunyai bau badan atau bau mulut.

Egois
Mudah untuk menentukan sama ada dia egois atau tidak. Cubalah bercakap dengannya selama lima minit dan dengarkan apakah perbincangan tersebut hanya berkisar pada dirinya saja atau tidak. Bila dia egois, kemungkinan dia juga hanya akan mementingkan kenikmatannya sendiri saat di ranjang......

Anonymous

1 comment: