nuffnang

Wednesday, January 16, 2013

Isyarat Lelaki Bosan Berhubungan Intim


LELAKI tidak seperti wanita yang mudah mengungkapkan perasaan yang sedang mereka alami. Khususnya untuk urusan seks, ada baiknya anda mengetahui beberapa isyarat ketika mereka sedang tidak berghairah untuk melakukannya.

Tidak selamanya seorang lelaki selalu ingin berhubungan seks jika bersama pasangannya, dan tidak dalam setiap waktu di fikiran mereka selalu memikirkan hal tersebut. Ada saatnya lelaki merasa jenuh dan tidak ghairah untuk urusan seks. Anda boleh menandakan kebosanannya tersebut dari sikap yang diperlihatkannya. Perhatikan pemerhatian dibawah ini.

1. Tanpa disedari, dia akan berubah menjadi orang lain. Ketika anda menyedari ada beberapa perubahan sifat dan perilaku padanya, hal itu secara harfiah menunjukkan dirinya sedang tidak berghairah untuk berhubungan seks.

2. Dia akan cuba untuk mengatakan tidak pada anda untuk tetap berorientasi pada aktiviti lain. Meski mereka tidak boleh mengatakannya secara langsung, namun dengan ekspresi dan bahasa tubuh anda tentu akan mengetahuinya.

3. Saat anda menggodanya secara sensual, namun tidak ada reaksi yang diingini, hal tersebut membuktikan dirinya sedang tak berghairah. Dan dengan cara tersebut, diharapkan anda mengetahuinya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment