Monday, January 28, 2013

Kalimah Allah: DAP Sudah Pun Memulakan Langkah

Dalam umat Islam sedang berperang sesama sendiri ada yang mempertahankan Kalimah Allah dan ada yang mahu Kalimah Allah dipergunakan oleh penganut Agama Kristian dalam gerejanya dan juga didalam biblenya.

Pas pula sanggup mempertahankan DAP demi kepentingan politik supaya mereka dapat menggunakan kalimah Allah dimana yang mereka suka.

Yang paling kita takuti mereka mahu cetak bible dalam bahasa Malaysia agar senang dibaca oleh umat Islam di Malaysia.

Dalam keadaan kelam-kabut DAP Perak terus memainkan peranannya membawa wanita Melayu yang menyokong Pakatan Rakyat memasuki gereja untuk diberi kaunseling.

Mereka memberi alasan kononnya wanita-wanita Melayu ini wajar diberikan kaunseling dalam Program Sentuhan Hati Serta Kasih Sayang.

Ini merupakan langkah awal pihak Gereja untuk menarik minat lebih ramai orang Melayu memasuki Agama Kristian.

Gambar di atas adalah satu sesi ceramah sentuhan hati yang dianjurkan oleh sebuah gereja di daerah Ipoh. Gereja ini juga pernah digemparkan bahawa pernah mahu membaptiskan orang Melayu pada tahun 2008. Apabila Mufti Perak Tan Sri Harussani dapat tahu maka Tan Sri Harussani terus membuat kenyataan, malangnya kenyataan yang dibuat oleh Tan Sri Harussani telah dikatakan tidak benar oleh kerajaan rejim DAP 11 bulan. Lalu beberapa pemimpin Pas dan DAP membuat laporan Polis terhadap Mufti Perak kononnya sengaja mengada-adakan cerita yang boleh berlaku rusuhan.

Dengan bukti gambar ini maka rakyat boleh menilai kenyataan Mufti Perak yang dipersendakan oleh pemimpin Pas dan DAP adalah benar dan pemimpin Pas dan DAP Perak juga tahu kejadian ini tetapi demi menjaga hati cina DAP mereka terus menyerang Tan Sri Harussani.

Sumber : http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment