nuffnang

Friday, October 21, 2011

Kendalikan Lelaki dengan Aksi Woman on Top

APAKAH anda penat atau jemu beraksi di ranjang dengan kedudukan yang biasa-biasa saja? Jika ya, kenapa tak menjadikan woman on top sebagai pilihan? Ini dia panduan untuk anda.

Mengganti kedudukan seksual secara rutin tak sekadar menghindarkan kebosanan di ranjang, tapi juga mencipta sensasi kenikmatan dalam agenda seksual anda. Jika enggan mencuba pelbagai posisi ekstrem yang terkesan aneh, cuba saja kedudukan woman on top. Selain boleh mengambil kawalan sementara di ranjang, anda pun dapat menunjukkan padanya bagaimana anda ingin dicintai dan dibelai. Ini dia yang perlu anda lakukan.......

Beri dia petunjuk
Tunjukkan bahagian tubuh anda pada pasangan dan berikan petunjuk padanya tentang tubuh anda tersebut. Katakan padanya bahawa anda ingin disentuh di bahagian tertentu dan tahan tangannya apabila anda memimpin. Bergeraklah perlahan dan kejutkan dia. Sesi ini akan membuatnya makin tak tahan untuk segera melakukan serangan.
Tanyakan padanya apa yang dia suka
Tanyakan pada pasangan apa yang dia sukai saat di ranjang. Cubalah variasi dari kedudukan yang sama begitu anda mengetahui kedudukan terbaik yang dia sukai.Jika anda kurang selesa, maka temukan penyelesaian untuk menengahinya sehingga anda dan dia pun dapat menggapai kenikmatan yang seimbang.

Lakukan dengan lembut
Anda harus menyedari bahawa jumlah tekanan fizikal anda akan menyeksanya. Kerananya, jangan bergerak terlalu keras kerana akan menyakitinya. Tanyakan padanya di bahagian mana dia selesa dengan kedudukan tersebut, apakah sedikit menyerong atau langsung di pangkuannya? Apakah dia lebih suka melakukannya dengan posisi duduk atau telentang? Dengan soalan tersebut dia pun akan merasa dihargai dan tersanjung dengan perhatian anda.

Bergeraklah membentuk lingkaran
Untuk mendapatkan penetrasi lebih dalam, gerakkan pinggul anda membentuk lingkaran, bukan bergerak ke atas dan ke bawah. Dengan kedudukan tersebut akan membolehkan penetrasi bekerja lebih dalam dan bahkan mencapai G-spot dengan lebih mudah serta tidak meninggalkan rasa sakit.
videoJangan malu melakukannya
Adakah anda berfikir dengan berada di atasnya membuat dia tersedar dengan bentuk tubuh anda? Jangan fikirkan hal tersebut yang membuat anda terbeban dan merasa tidak percaya diri. Akan tarik bahunya lebih dekat dengan anda sehingga dapat mengurangkan jarak antara anda dan dia. Elakkan pula menatapnya terlalu lama dan alihkan tumpuan anda pada tubuhnya.

Anonymous

1 comment: