Thursday, October 27, 2011

Jadilah Lelaki Romantis!

SETIAP wanita selalu mendambakan sosok lelaki romantis dan penuh perhatian. Oleh itu, lelaki pun dituntut mempunyai kepakaran dalam mengeluarkan setiap saat agar kelihatan luar biasa.

Ingin menjadi romantik untuk si dia? Inilah rahsianya....

Cuba memahami lebih dalam sisi wanita
Tidak selamanya lelaki boleh memahami dengan jelas apa yang diinginkan seorang wanita. Oleh itu, belajarlah memperlakukannya semanis mungkin, terutama saat si dia sedang datang bulan. Automatik dengan hal seperti itu, pasangan semakin mengerti bahawa anda memerhatikanya.

Tahan emosi anda dan gantilah dengan sikap pengertian
Kaum Adam cenderung tak cukup pintar dalam urusan menahan emosi. Tapi jika anda benar-benar menyayangi pasangan, sudah tiba masanya menukar sifat itu dan menggantinya dengan sikap pengertian. Lakukanlah dengan sepenuh hati, nescaya pasangan semakin jatuh hati pada anda.

Candle light dinner di kafe kegemaran
Kejutan manis boleh membuat anda kelihatan seperti lelaki romantis. Atur waktu yang tepat dan berikan setangkai mawar merah sebelum memulakan candle light dinner. Hal itu menjadi sesuatu yang sangat romantik di mata kekasih. Apalagi jika anda menikmatiya di bawah cahaya rembulan.
 Ungkapkan perasaan melalui puisi-puisi cinta
Anda mungkin tak perlu melakukan hal ini setiap hari. Tapi anda boleh mendedahkan isi hati apabila merindukan kekasih atau semasa momen tertentu melalui sebuah puisi. Ini menjadi pengalaman menyenangkan baginya, sekaligus mempermanis kisah cinta berdua.

Peluk dan sentuhlah dia
Sentuhan dan pelukan sering menorehkan kenangan yang tak terlupa dalam kisah asmara. Jika anda ingin meraih perhatian si dia, tak ada salahnya memberikan sebuah pelukan hangat dan menyentuh jemari tangannya dengan lembut. Buat pasangan senyaman mungkin dengan perlakuan anda yang istimewa. Selamat mencuba!

Anonymous

No comments:

Post a Comment