nuffnang

Thursday, March 29, 2012

Tanda-Tanda Lelaki Raih Kepuasan Seks

 KEPUASAN menjadi sebuah destinasi utama saat berhubungan intim.

Tujuan umum bercinta selain untuk menautkan keintiman, salah satunya adalah mencapai kepuasan seksual atas keperluan biologi seseorang. Anda boleh memperhatikan pasangan apakah dia telah mencapai puncak klimaks melalui gerak-gerinya ketika di tempat tidur. Jika ingin mengetahui apakah pasangan anda mendapatkan kepuasan tersebut, perhatikan tanda-tanda ini.

Dia mengepalkan tangan
Sebuah tanda fizikal bahawa lelaki merasa puas ialah dengan mengepalkan tangan dan memegang erat-erat. Apabila anda melihat lelaki melakukan ini, itu sebagai tandanya dia memastikan bahawa sesi tersebut berakhir dengan kepuasan yang sempurna.

Dia ingin melakukannya lagi
Apabila anda telah benar-benar meledakkan fikirannya, dia tidak akan boleh cukup melepaskan anda begitu saja. Fikiran tentang seks yang anda miliki akan sangat membangkitkan dirinya bahawa dia ingin melakukannya lagi. Jadi, jika dia tampak sangat jantan, dan menepuk pada "adik"-nya kembali itu petanda anda sedang melakukan sesuatu yang benar mengkagumkan.

Dia menjadi hebat sesudahnya
Tanda-tanda lain bahawa dia tidak boleh berhenti berfikir tentang seks adalah bersikap sangat hebat sesudah anda berdua berhubungan intim. Banyak orang mengatakan, bahawa setelah mengalami sesi yang luar biasa dan menggoda, dia akan menunjukkan reaksi hebat pada anda.

Dia menjadi sangat sensitif sepanjang hari
Seorang lelaki yang sudah menyatu ke dalam diri anda mungkin akan merasa tersentuh. Sebuah tanda anda mengalami seks yang hebat jika dia menjadi lebih sensitif. Secara harfiah, dia begitu terangsang, dia mengalami kesulitan menjaga tangannya untuk dirinya sendiri. Sementara mesej singkat genit mungkin peringatan verbal tentang betapa dia menginginkan anda, sentuhan malar adalah peringatan fizikalnya.

Dia memberitahu bahawa anda mengagumkan
Yang ini cukup jelas, tetapi jika seorang lelaki memberitahu anda sangat luar biasa, dia fikir anda memang benar luar biasa. Dia tidak mengatakan itu untuk bersikap sopan, tetapi dia mengatakan hal tersebut untuk memberitahu agar anda terus melakukan apa yang dilakukan sebelumnya, di mana sangat memuaskan dirinya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment