nuffnang

Wednesday, December 7, 2011

Bahasa Tubuh Wanita Saat Kuasai Ranjang

MEMBIARKAN sesekali wanita memegang kawalan di ranjang adalah sebuah penyegaran yang patut dicuba. Meskipun demikian, anda perlu mempelajari kod-kod yang diisyaratkannya agar permainan cinta berjalan lancar.

Merayu idealnya memang diutarakan melalui kalimat yang dapat didengar langsung oleh lawan bicara. Namun ketika di ranjang, tindakan menjadi sebuah isyarat rayuan. Untuk menterjemahkannya memang agak cukup sukar berbanding dengan rayuan pada umumnya. Agar anda dapat memahaminya dengan baik, berikut ini panduannya…..

- Pandangan mata adalah isyarat dasar. Ketika dia berusaha membuat anda melihat kepadanya, biasanya matanya akan tertumpu pada anda. Ertinya, ada sebuah ungkapan cinta yang diekpresikan melalui matanya. Balaslah dengan tatapan atau renungan yang tajam ke arahnya dan biarkan kekuatan pandangan tersebut menandakan perasaan cinta selanjutnya dalam malam panas anda.

- Wanita yang ingin menggoda di ranjang biasanya akan menggunakan bahasa tubuhnya. Anda mesti "peka" dengan kod tersebut. Tandakan rayuannya dengan bahasa tubuh yang ditunjukkan melalui tubuh yang cenderung condong ke arah anda sambil bercakap, menyentuh lengan anda, dan memainkan rambut anda. Ini bermaksud dia menunjukkan kalau dirinya tidak keberatan anda mula menjamahnya secara perlahan.

- Ketika dia berusaha mengghairahkan anda ertinya bukan bererti dia tertarik pada masa lalu, sekarang atau masa depan. Tapi dirinya sedang tertarik dengan masa-masa romantis anda. Jadi, bersikaplah lebih peka dengan hal tersebut.

- Pelajari bahasa tubuhnya yang jauh lebih terbuka. Jika dia ingin menunjukkan bahawa dia bersedia untuk bercinta, maka tubuhnya akan memberikan isyarat. Dia akan membiarkan tangan dan kakinya terbuka dan dia pun akan mendedahkan fizikalnya lebih dari biasanya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment