nuffnang

Thursday, September 29, 2011

Mandi Bersama Isteri - Buang Tabiat Atau Menambahkan Kasih Sayang?

Bila kita bercerita pasal suami isteri mandi bersama, kita orang Melayu akan berkata. Alah dah tua-tua ni pun nak mandi sama ke ? Lagipun mungkin dianggap "buang tabiat" dan inilah alasan yang paling kuat sekali "buang tabiat". Kita tak nak buat sebab dulu tok nenek kita tak buat.

Mandi bersama adalah satu cara untuk mengeratkan hubungan suami isteri, inilah waktunya suami dapat menolong mengusap belakang isteri dengan penuh sayang dan cinta sambil mencurahkan air. Masa ini jugalah yang paling sesuai bagi isteri untuk menyental belakang suami dengan berus sabut yang dah berkarat dengan daki tu. Tidakkah itu akan menambahkan kasih sayang ?

Lagi satu masalahnya ialah sifat "malu" yang amat menebal terutamanya pada isteri. Malu konon, bila tang tu bukak semua tak malu pulak. Memanglah malu dan tak bersopan kalau dua-duanya "bulat" dalam bilik air atau bath tub tu.

Sekali sekala ajaklah suami mandi bersama atau suami ajaklah isteri mandi bersama. Nabi pun mandi bersama Aisyah , tak malu pun. Kita pulak yang malu tak pasal-pasal....

Cuma sesuaikan ikut keadaan, jangan la masa pagi-pagi rushing nak pergi kerja tu, suami sengih-sengih ajak isteri mandi sama. Alamat pukul 10 la sampai ofis. Cubalah sekali atau dua kali seminggu dah cukup.

Cuma nak sarankan, apa kata hari minggu ni anda ajak suami mandi sama, cuma kali ni anda buat kejutan. Pakai bikini...atau teddy, teddy juga boleh dipakai sebagai bikini. Jangan pakai kemban lagi dan jangan "bulat" je. Kalau boleh carilah bikini yang senipis-nipisnya dan sehalus-halus talinya dan jangan lupa, shave dulu.

Confirm... kalau anda buat begini, "satu round" dalam bilik air jugak. Jangan percaya selagi anda tak mencubanya.

MalaysiaRia

No comments:

Post a Comment