nuffnang

Thursday, September 22, 2011

5 Rahsia Seks Wanita Perlu Lelaki Tahu

SAMA halnya dengan lelaki, wanita pun ingin difahami ketika di ranjang. Apakah yang diingini wanita untuk diketahui lelaki?

Agar permainan ranjang dapat memuaskan satu sama lain, pemahaman akan karakter masing-masing pihak sangat diperlukan. Salah satu yang perlu dilakukan iaitu mengetahui keinginan pasangan. Hal ini terutama pada wanita yang kerap malu-malu untuk mengungkapkan keinginannya kepada pasangan mereka. Padahal di balik sikap pasifnya, mereka pun menyimpan lima rahsia yang ingin anda ketahui.

Seks itu harus nakal dan tidak serius
Wanita mahukan lelaki yang sedikit nakal ketika di ranjang. Caranya dengan membiarkan imaginasi mereka keluar semasa sesi bercinta. Dengan cara tersebut, saat-saat intim pun terasa menyenangkan sekaligus mendebarkan.

Peluk pasangan
Sesudah mengalami orgasme, biasanya lelaki akan tertidur dan tidak mahu diganggu. Padahal, wanita pun masih ingin mendapatkan perhatian dari pasangannnya. Wanita sangat mendambakan ciuman dan pelukan selepas seks selesai dilakukan. Tak hanya itu, pembicaraan intim dan suasana hangat pun sangat diinginkannya. Jadi, memberikannya sedikit ciuman dan rangkulan tentu tidak ada salahnya.

Berikan urutan sensual
Wanita sangat menyukai sentuhan lembut yang diberikan lelaki. Jadi, berikan ciuman penuh ghairah dan lembut. Berikan pula urutan santai dan hangat sebagai rempah-rempah dalam meningkatkan hubungan seksual anda berdua.

Berikan ketintiman di luar tempat tidur
Aktiviti intim dengan pasangan tidak harus berlangsung di tempat tidur semata-mata. Lelaki harus memahami bahawa ketika anda melalui waktu bersama di siang hari, anda pun boleh bercengkerama mesra dengannya. Untuk itu, gunakan bahasa lembut dan layanan sopan untuk mencipta masa yang menyenangkan bersamanya.

Jangan lupakan pujian
Layangkan pujian spontan untuknya untuk membina suasana hatinya. Selain membina "mood" bercinta, pujian juga menjadi sebuah rayuan yang dapat membuatnya kian bersemangat untuk bercinta.

Anonymous

1 comment: