nuffnang

Friday, May 27, 2011

Ucapkan Ini di Ranjang

BAGI lelaki, tidak ada yang lebih seksi berbanding mendengar sang isteri mengerang dengan kencang saat bercinta. Suami bahkan terangsang lebih hebat apabila isteri "bising" sambil meneriakkan nama dia saat bersenggama.

Lebih lanjut, berikut ini beberapa hal yang ingin didengar suami ketika di ranjang,

Meneriakkan nama suami
Suami ingin tahu anda tidak membayangkan lelaki lain semasa sedang bercinta dengan dirinya, dengan cara meneriakkan nama suami atau mengucapkan kata-kata nakal sepanjang bersenggama. Untuk memudahkan anda, erangan atau sedikit "ooohh" akan membuat dia terus terangsang.

Mentafsirkan setiap aksi  atau perlakuan
Lelaki kurang menyukai perlakuan ranjang yang sunyi atau kaku. Suami akan sangat senang dan terangsang jika anda mau mentafsirkan setiap perlakuan yang anda lakukan terhadap tubuhnya, seperti "Ingin tahu apa yang akan aku lakukan sekarang? Pejamkan matamu. Rasakan setiap inci kehangatan ciuman. Bagaimana rasanya? ". Lakukan hal yang sama dengan mengutarakan apa yang anda rasakan di setiap perlakuan suami ke tubuh anda.

Utarakan fantasi seksual anda
Penuhi keperluan seksual anda dengan berkongsi fantasi. Apa yang ingin suami lakukan malam ini, bagaimana kelajuan dan kedalamannya. Suami senang isteri yang mengutarakan fantasi seksualnya tanpa ragu dan malu-malu.

Kata-kata "nakal"
Keintiman di atas ranjang, tidak selamanya harus dinikmati dengan kedua-dua bibir tertutup. Untuk membuat perlakuan suami lebih dahsyat, lontarkan kalimat-kalimat seperti, "Ya, benar di situ. saya sudah basah ", " Saya sangat menginginkanmu! ", atau" Rasanya menakjubkan! ".
Kreativiti isteri
Serupa dengan wanita, lelaki juga merasakan ketidak-puasan, maka dengan melontarkan kalimat-kalimat yang menandakan anda menikmati setiap perlakuan suami di atas ranjang, justeru membantunya lebih percaya diri untuk meneruskan perlakuan seks ke tahap yang lebih hebat. Mengeluarkan suara erangan kenikmatan saat dibelai akan membuatkannya lebih bertenaga untuk anda.

Anonymous

No comments:

Post a Comment