nuffnang

Wednesday, May 18, 2011

Sebut Nama Sambil Mendesah Membuatkan Lelaki Lebih Ghairah

SAAT DI RANJANG, tak bererti urusan komunikasi terhenti kerana masing-masing sibuk menggapai kenikmatan. Agar seks makin lancar, perlu bumbu-bumbu untuk menghidupkan ghairah untuk seks kian membara. Apa saja yang dikehendaki lelaki dari wanita saat di ranjang. Ini dia rahsianya……

Berikan malam yang panas untuknya
Soal urusan minat, lelaki mengarah pada dua hal, yakni sukan dan seks. Sepertinya bolasepak yang menarik minat terbesarnya, dia pun akan bersorak dan menjerit meluahkan kehisteriaannya saat pasukan kesayangannya bertarung di lapangan hijau. Begitupun soal urusan seksual, lelaki pun ingin mendapatkan malam yang panas dan bergairah setiap hari. Apalagi ketika pasangannya memberikan cumbu-cumbuan berbagai variasi untuk menghidupkan panas di ranjang agar makin membara. Jadi, jangan ragu untuk menghidupkan ghairahnya dengan melakukan apa yang diinginkan lelaki untuk agenda bercinta menjadi malam yang tak terlupakan.

Sebut nama "saya"
Lelaki ingin tahu bahawa anda tidak berfikir tentang orang lain ketika sedang bercinta dengannya. Jadi ketika adegan sedang berlangsung secara liar, sebutlah namanya berulang serta tampal desahan "OOOOhh" atau "ahhh" sebagai kesan kepuasan. Percayalah, desahan ringan tersebut akan membuatnya semakin tak tertahankan menjalankan aksinya di ranjang.

Pujian tambahan
Ternyata lelaki pun suka dengan pujian. Jadi, jangan ragu untuk mengatakan padanya bahawa anda menyukai ototnya yang tegap atau pujilah bahagian tubuhnya yang anda sukai, misal punggungnya, bahu, kaki, dan kemudian katakan padanya bahawa anda menyukai cara dia saat tampil bogel di depannya.

Semarakkan ghairahnya
Jangan ragu untuk mengutarakan dirty talk padanya untuk menyemarakkan suasana. Tak ada yang boleh bekerja lebih efektif selain memasukkan dorongan seks untuk membangkitkan "mood" bercintanya.


Katakan padanya fantasi anda
Jika anda malu untuk berbicara tentang fantasi anda, sebaiknya segera hilangkan rasa malu tersebut. Beritahu pasangan tentang hal terliar yang paling anda inginkan atau katakan sesuatu hal yang ingin dia lakukan terhadap anda. Ini akan membuatnya tak tahan untuk segera memenuhi fantasi anda tersebut.

Berikan panduan
Lelaki ingin selalu bersikap menyenangkan anda. Jadi, beri sedikit pengarahan atau panduan ketika agenda bercinta berlangsung. Jika seorang lelaki melakukan sesuatu yang anda suka, pastikan anda memberitahunya. Dan jika dia melakukannya dengan langkah yang kurang tepat, tunjukkan padanya di mana kesalahannya dan pandulah bagaimana anda menyukai dia memberikan sentuhan.

Anonymous

1 comment: