nuffnang

Sunday, May 22, 2011

Nikmati Keintiman Woman On Top

Para wanita, jika selama ini anda bosan menjadi nombor dua dalam permainan bercinta, tak perlu bimbang. Anda pun boleh menjadi bintang utama dan keluar jadi juara. Hanya saja perlu cara khusus untuk "melumpuhkan" pasangan. Jadi bagaimana caranya untuk "melumpuhkan" pasangan?

Posisi woman on top diyakini boleh membuat lelaki kalah dalam satu sesi bercinta. Untuk membuat pasangan semakin menggila dengan aksi anda, ada beberapa perkara yang perlu anda perhatikan dengan cermat, seperti yang dititipkan disini.

Tanyakan pasangan apa yang ia inginkan
Mungkin ini pertama kalinya tubuh anda berada di atas tubuh pasangan, oleh kerana itu sebuah kerja sama yang baik sudah sepatutnya anda ciptakan bersama pasangan. Mintalah pasangan untuk mendedahkan aksi pemanasan, seperti apa yang paling ia sukai saat berada di atas tempat tidur. Setelah tahu apa keinginannya, anda boleh mempelbagaikannya dengan berbagai fantasi yang anda miliki. Pastinya cumbuan terasa berbeza dari biasanya, dan anda pun tak ingin mencuba sesuatu yang membuatnya tidak selesa bukan?

Arahkan jemari tangan pasangan
Ini saatnya anda memegang peranan utama di atas tempat tidur dan berkuasa atas tubuh pasangan. Tunjukkan pada pasangan bahawa anda ingin dimanja dan dibelai olehnya.
Saat berada di atas katil, anda boleh mengatakan lokasi mana saja yang ingin disentuh olehnya dan jangan biarkan pasangan "bermain" sendiri. Sikap terbaik adalah tetaplah memimpin jemari tangan pasangan untuk memanjakan tubuh anda. Sikap berani anda kali ini sudah pasti akan membuatnya semakin jatuh cinta pada anda.
Jangan terlalu rakus
Satu perkara yang perlu anda fahami adalah tubuh anda dalam permainan ini berada di atas tubuh pasangan. Jangan bergerak terlalu penuh semangat, kerana anda mungkin boleh menyakitinya. Tapi tanyakan kedudukan woman on top seperti apa yang membuatnya merasa nyaman atas "permainan" anda. Apakah dengan posisi agak sedikit mengiring atau tubuh anda terus berada di atas pangkuan pasangan? Ataukah pasangan lebih suka anda melancarkan serangan saat ia mengambil posisi sambil tidur terlentang? Tak perlu malu untuk bertanya, kerana cara ini dijamin boleh membuat pasangan merasa tersentuh dengan perhatian anda.

Nikmatilah kenikmatan keintiman bersama pasangan dengan kedudukan woman on top!

Anonymous

No comments:

Post a Comment