Monday, September 22, 2014

5 Bentuk Keintiman Yang Paling Diinginkan Kaum Lelaki

Sebagai kaum perempuan tentu anda ingin selalu membahagiakan pasangan dengan permainan seks yang mahir dan baik. Pernahkah anda berfikir, apa sebenarnya yang diinginkan pasangan ketika bercinta?

Mungkin jawapan yang sering muncul dari soalan tersebut adalah orgasme, seks oral atau sentuhan fizikal. Secara umum jawapan tersebut memang benar, namun ada beberapa perkara penting yang wajib anda tahu mengenai bentuk seks yang diinginkan oleh lelaki.

Pastinya anda semua ingin tahu apakah 5 bentuk seks yang diinginkan oleh lelaki itu....
Perempuan yang bercakap nakal 
Mungkin kaum perempuan tidak sedar dengan hal ini. Sebetulnya, kaum lelaki memang menyukai ketika pasangannya bercakap nakal saat bercinta. Namun terkadang tidak semua perempuan selesa dengan gaya bicara yang demikian. Tapi tidak ada salahnya jika kamu cuba mengatakannya sebagai bentuk ekspresi, dipastikan pasangan anda akan senang dan akan selalu memberikan kepuasan secara maksimum.

Beri si dia kejutan 
Siapa bilang kejutan hanya diperuntukkan bagi kaum perempuan. Ternyata lelaki juga suka dengan kejutan. Untuk urusan ranjang, lelaki selalu ingin menikmati sensasi baru walaupun mereka seringkali mahukan sebuah kejutan baru dari anda. Lakukan seks spontan ketika sedang menonton televisyen atau duduk santai di ruang keluarga, dijamin keadaan ini akan membuat si dia terperanjat dan merasa bahagia luar biasa.

Cari kedudukan baru 
Lelaki ternyata juga ingin anda mencari idea-idea baru tentang gaya bercinta. Lelaki suka sekali dengan perempuan yang selalu bereksperimen dengan kedudukan seks baru, untuk itu kamu jangan berlengah untuk mengajak suami mempraktikannya. Dijamin suami anda akan suka. Inilah bentuk seks yang diinginkan oleh lelaki.

Si dia ingin mengambil peranan
Lelaki suka sekali mengendalikan tubuh perempuan saat bercinta. Untuk itu biarkan saja ketika suami anda menggerakkan tubuh terutama ketika posisi woman on top. Pasti ia akan merasa sangat perkasa jika berjaya membuat anda lemah tak berdaya dan merasa puas.

Si dia ingin melihat keindahan tubuh anda 
Mungkin kebanyakan perempuan merasa malu ketika tubuhnya dilihat secara menyeluruh, terlebih tanpa menggunakan sehelai kain pun. Tapi ternyata keadaan ini sangat disukai oleh kaum lelaki dan akan membuatnya semakin tergila-gila.

Itu tadi adalah beberapa bentuk seks yang diinginkan oleh lelaki. Jika anda ingin mendapatkan perhatian penuh dari pasangan, tak ada salahnya untuk mempraktikkan 5 cara diatas. Semoga sedikit pedoman menarik yang disampaikan dapat menambah wawasan anda.

Anonymous

No comments:

Post a Comment