Wednesday, February 8, 2012

Kenapa Ghairah Seks Lelaki Menurun Seketika?

SAAT di ranjang, kemungkinan ghairah seks lelaki tiba-tiba menghilang banyak terjadi kerana pelbagai faktor. Ungkapkan penyebabnya, sekarang!

Ada saat ketika seorang wanita cuba untuk melakukan aksi di tempat tidur, tetapi usaha itu ternyata tak berjaya membakar ghairah pasangan. Ada beberapa perkara yang perlu diketahui apa yang dapat membuat lelaki tidak bergairah di tempat tidur. Kemungkinannya, ada kesalahan kecil yang seharusnya tidak dilakukan wanita saat bercinta. Inilah beberapa perkara yang boleh menghilangkan ghairah lelaki....

Membandingkan
Setiap lelaki tidak sama dan wanita tidak seharusnya membandingkan suaminya, terutama di tempat tidur. Hal ini sangat penting untuk membuat lelaki merasa ianya jadi terbaik di tempat tidur. Jika dia mempunyai beberapa kelemahan, berbincanglah hal tersebut pada masa yang tepat dan tidak pada saat bercinta kerana ini boleh menghalang mereka.

Menggigit di tempat yang salah
Banyak lelaki tidak suka keterlaluan, terutama untuk urusan yang satu ini. Wanita suka menggigit dan mencakar, tetapi beberapa lelaki tidak menyukainya. Menggunakan gigi saat berciuman dengan seketika dapat merosakkan suasana hati lelaki sepenuhnya.

Sensitif
Hanya sedikit lelaki kehilangan ghairah ketika wanita tersebut tidak sensitif. Ini tidak bererti bahawa dia harus lebih merasa bijaksana saat bercinta. Dengan sedikit sentuhan kecil dan kemasan sikap yang kuat, maka dapat membuatkan lelaki menjadi "gila" di tempat tidur.

Pembawaan di ranjang
Ini titik yang biasanya dikhuatiri wanita, tetapi umumnya lelaki suka dengan wanita yang mempunyai daya tarikan saat bercinta. Bahkan jika anda mempunyai cacat sedikit dalam tubuh, lelaki dapat memakluminya.

Miss V yang bersih
Lelaki suka melihat area genital wanita yang bersih. Seperti apapun bentuknya, mereka ingin kesempurnaan ketika datang pada perempuan dan ini adalah alasan seorang wanita harus selalu menjaga kebersihan dan kesihatan sebagai keutamaan mereka sebelum beranjak tidur.
Bermain dengan puting lelaki
Mencubit dan menggigit puting lelaki secara berterusan tidak membuat mereka senang, tetapi membuat lelaki hilang ghairah dan langsung pergi tidur. Hal ini diyakini bahawa seorang lelaki senang saat wanita memainkan putingnya tapi tidak juga pada setiap masa.

Anonymous

1 comment: