nuffnang

Friday, February 24, 2012

Mengatasi Rasa Malu di Ranjang

APAKAH anda merasa malu pada saat sedang bercinta? Lelaki tidak malu pada saat bercinta tapi wanita memerlukan waktu untuk merasa selesa.

Sebahagian besar wanita merasa malu untuk mengekspresikannya dan inilah mengapa mereka tidak mempamerkan atau mendapatkan kepuasan sebenarnya…...



Ada beberapa cara agar anda boleh berhenti untuk merasa malu ditempat tidur.

1. Hal pertama yang harus anda lakukan dan terhindar dari rasa malu dengan pasangan adalah dengan menjadikan keselesaan persekitaran terlebih dahulu. Situasi dan keperluan dapat membantu anda menjadi selesa.

2. Menerima bahawa dia bersama anda. Anda harus melihat kasih sayangnya agar menjadi selesa dengannya.

3. Bercinta bukan hal yang berbeza. Ini bukan dosa. Anda boleh bercinta jika anda merasa selesa.

4. Berkomunikasi dengan pasangan untuk mengatasi rasa malu anda di tempat tidur. Anda mungkin tidak merasa selesa pada awalnya. Berkongsi pengalaman dapat membantu meraih pendekatan yang lebih baik pada saat bercinta.

5. Seringkali wanita merasa malu berfikir citra diri mereka. Ingat, jika anda kaku, anda merosakkan pandangannya terhadap anda dan mengubah dia!

6. Meraih kegembiraan adalah reaksi normal manusia saat bercinta. Anda tidak perlu merasa malu mengenai ini di tempat tidur.

7. Perhatikan reaksinya. Hal ini dapat membuat anda membina tahap keselesaan saat bercinta dan menghilangkan rasa malu anda.

Cubalah cara-cara untuk menghilangkan rasa malu dengan pasangan anda di tempat tidur. Bercinta harus merasa bebas dan keduanya harus selesa. Jika anda pemalu, anda hanya merosakkan suasana hati dan mengubahnya menjadi tak berghairah. Pastinya rasa malu ini akan menjadi penghalang untuk anda meraih kemanisan disaat bercinta!

Anonymous

No comments:

Post a Comment