nuffnang

Friday, July 22, 2011

Ungkapan Ini nyalakan Berahi Lelaki

MERASA tidak pandai merayu untuk menyenangkan pasangan saat di ranjang? Beberapa kalimat dijamin mampu menyalakan ghairahnya.

Lupakan sejenak soal senario rayuan yang menegangkan sekaligus memusingkan. Agenda ranjang tak memerlukan kalimat puitis untuk memenangi ghairah pasangan anda.

Kadang-kadang, satu-satunya hal yang dapat mengaktifkan ghairah lelaki hanyalah bermain suara anda dengan kalimat sederhana dan tepat. Ini beberapa kalimat untuk memastikan ghairahnya menyala malam ini…..

"Mari kita habiskan malam ini"
Jadikan malam ini sebagai malam istimewa bersamanya. Kejutkan dia dengan rencana tak terduga. Lakukan sesuatu perkara yang sedikit nakal. Bertinggunglah di bawah selimut dengan pasangan anda, lalu bermain bak anak-anak sambil menikmati sentuhan antara satu sama lain.

 "Kamu kelihatan sangat menarik malam ini"
Tak perlu melayangkan pujian berlebihan. Katakan saja kalimat sederhana yang akan mendatangkan keajaiban bagi kepercayaan dirinya. Jika dia memang tampil lebih menarik dari biasa, tentu dia akan lebih percaya diri dan membuat prestasi ranjangnya kian memanas.

"Aku sangat bersyukur memilikimu"
Di tengah kesibukan di pejabat, ternyata dia masih menyediakan masa untuk memerhatikan buah hati. Tentu ini sebuah prestasi yang perlu dihargai. Ketika dia merasa diperlukan, ia pun jauh merasa lebih jantan. Dan, perasaan kejantanan pasti akan sangat ampuh memanaskan ghairahnya malam ini.
"Ayuh…mari bercinta sekarang"
Kadang-kadang, lelaki hanya memerlukan kalimat sederhana untuk mengaktifkan ghairahnya. Jika ingin memenangi ghairahnya, biarkan dia tahu bahawa anda pun menginginkannya malam ini. Jaminan, dia akan terus bersiap sedia menyambut cabaran ranjang daripada anda.

Anonymous

No comments:

Post a Comment