Wednesday, August 29, 2012

Suara Seksi Ini Tingkatkan Ghairah Lelaki

WANITA seringkali melakukan orgasme palsu melalui suara manipulatif demi menyenangkan pasangannya. Konon, suara ini boleh membangkitkan ghairah lelaki walaupun wanita tidak mencapai orgasme yang diingini.

Dengan suara yang dilontarkan wanita pada saat berhubungan seksual menyebabkan ghairah pada lelaki menjadi bangkit. Namun, ada beberapa suara seksi yang alami dan tidak dipalsukan. Suara sensual ini dapat menyalakan api di dalam hubungan percintaan anda.

Berikut ini beberapa suara seksi dimana lelaki senang mendengarnya selama hubungan seks. Suara ini tidak boleh dipalsukan dan mereka keluar ketika wanita menikmati keghairahan yang diberikan oleh pasangannya....

Oh abanggg...
Ini adalah salah satu suara paling seksi bagi lelaki yang senang mendengar dari wanita selama hubungan seks. Ini boleh digunakan dalam cara yang berbeza dengan makna pelbagai hal. Sebagai contoh, lontarkan suara ini ketika ia memasuki anda kerana pasangan akan menganggap anda merasa bahagia pada sesi itu. Katakan dengan perlahan maka akan membangkitkan ghairah pasangan.
Yeahhhh...
Gunakan nada sensual anda untuk mengeluarkan suara seksi ini. Lelaki senang mendengar desahan seksi dan mengghairahkan mereka untuk meneruskan tindakan selanjutnya yang lebih lama.

Ouchh...
Suara seksi ini keluar sebahagian besar ketika anda mendapatkan sedikit terluka disaat yang sama sambil menikmati kesenangan. Rasa sakit sementara ini berlangsung selama beberapa saat atau minit. Lelaki senang mendengar suara sensual ini selama hubungan seks terutama ketika ia menggigit. Anda tidak boleh memalsukan suara ini.

Aaahh...
Ini merupakan suara feminin yang keluar dari wanita di mana lelaki senang mendengarnya selama hubungan seks. Suara ini sangat simbolik untuk seks. Suara keluar selama hubungan seksual ketika rasa sakit dan keghairahan mengalir bersama-sama.

Aaahh....ouchh....
Suara seksi ini keluar ketika anda mencapai klimaks juga ketika anda sedang di puncak kegembiraannya. Seorang lelaki bersemangat untuk mendengar suara ini dan ia akan meningkatkan langkahnya. Jika anda terus mengeluarkan suara sensual ini, anda juga akan menikmati kenikmatan intim yang hebat bersama dengan pasangan.

Anonymous

No comments:

Post a Comment