nuffnang

Friday, August 3, 2012

Cara Bijak Nyalakan Agenda Keintiman

Adakalanya agenda keintiman kerap menciptakan kebosanan bagi pasangan. Pelbagai pembaharuan perlu dilakukan untuk menghilangkan kejemuan tersebut.

Biar pun meraih kenikmatan, penyegaran di tempat tidur tetap diperlukan. Selain memertahankan kehebatan keintiman bersama pasangan, cara ini diperlukan untuk mengusir kebosanan yang kerap menyerang. Perhatikan tip dibawah ini untuk anda laksanakan.....

Menikmati tubuh satu sama lain
Ketika pemanasan berlangsung, nikmatilah ianya sehingga ghairah dapat terpacu semaksima mungkin. Nikmatilah tubuh satu sama lain.
Lakukan sesuatu yang berbeza
Wanita pada umumnya kelihatan lebih pasif dan enggan memainkan peranan dominan ketika di tempat tidur. Inilah saatnya keluar dari kebiasaan tersebut. Anda tidak perlu bekerja keras untuk menyalakan ghairah bersama pasangan. Cukup berjalan di pintu dan melakukan sesuatu yang berbeza dari biasa. Isyarat ini dapat menjadi penanda dan membuat segalanya lebih panas.

Buat langkah panas untuknya
Sebagai langkah lanjut, buka malam anda dengan membatasi diri selama 10 minit berciuman dan selebihnya hanya menyentuh satu sama lain. Menahan hasrat sementara waktu boleh membuat ghairahnya tak tertahankan, sehingga saat hubungan intim dilakukan akan lebih mencabar dan memberahikan

Anonymous

No comments:

Post a Comment