nuffnang

Friday, July 27, 2012

Wanita Puas Berhubungan Intim Dengan Cara Ini


KESULITAN menciptakan kepuasan bercinta bagi pasangan? Jangan dulu putus asa melakukannya. Pemerhatian ini boleh membantu anda memuaskan pasangan di ranjang.

Semua orang tentu ingin menjadi sosok terbaik bagi pasangannya. Tidak saja secara umum, tetapi juga dalam memenuhi keperluan batin. Bagi lelaki, mungkin mereka sering kali kesulitan bagaimana cara membahagiakan pasangannya di ranjang. Cara mudah yang dapat dilakukan, cubalah menjadi pecinta yang hebat untuknya. Tip berikut dapat membantu anda....

Tawarkan penampilan berbeza
Menyenangkan wanita di sesi awal dapat dilakukan dengan memberikan penampilan terbaik anda. Meski menjalani agenda di bilik tidur, tak bermakna anda mengabaikan penampilan. Gunakan pakaian bersih dan pastikan kewujudan lilin aromaterapi di bilik atau muzik lembut untuk meraih hatinya. Jangan lupa, melayangkan rayuan padanya untuk membuat hatinya bahagia.

Mula dengan perlahan
Jangan tergesa-gesa saat memanjakannya di bilik tidur. Mulakan dengan gerakan lambat saat melakukan cumbuan. Berikan ciuman ghairah di awalnya, namun dengan gerakan perlahan sambil menatap dalam ke matanya. Main tangan anda ke bahagian lain, seperti paha, leher, dan titik sensitif untuk membuatnya kian ghairah.
  
Eksplorasi tangan anda
Main tangan ke dalam busana wanita dan sekitar teteknya. Jangan sentuh teteknya sebelum dia memberikan isyarat atas hal tersebut. Sambil menunggu waktu, mainkan tangan anda di bahagian bawah teteknya, di mana bahagian tersebut menjadi kawasan sensitif.

Menggodanya
Sebelum memasuki menu utama, teruskan dengan menggoda nakal dirinya dan biarkan dia menggeliat tak tertahankan. Ketika siap, dia pun akan memberikan isyarat bagi anda untuk meneruskan ke sesi seterusnya.

Jalani menu utama dengan gerakan lambat
Apabila anda melakukan penetrasi, lakukan dengan gerakan lambat. Biarkan anda menggodanya dengan memasukkan hujung Mr P dalam Miss V dan kemudian kembali menariknya. Lakukan ini sebanyak enam kali dan kawalan gerakan untuk penetrasi secara mendalam. Dia pun akan termengah-mengah merasakan kenikmatan yang tak terkira.

Anonymous

No comments:

Post a Comment