nuffnang

Wednesday, July 4, 2012

Tambah Aura Seksi pada Diri anda

UNGKAPAN seksi untuk wanita bagaikan pujian yang tinggi diterima oleh mereka. Bagi wanita, seksi itu ibarat mereka mempunyai daya tarikan tinggi terhadap lelaki.

Kebanyakan wanita merasa kurang seksi, meski bentuk tubuhnya sudah memenuhi kriteria. Jika mengalami kesulitan menggali sisi keseksian anda, cuba bangkitkan aura seksi dengan cara ini.

Berjalan telanjang
Jika anda tidak pernah berjalan di depan pasangan, maka cuba langkah yang satu ini. Mungkin anda akan merasa aneh pada awalnya dan akan tergoda untuk mengkritik diri sendiri. Semakin sering telanjang, anda akan semakin percaya diri di depan pasangan. Tidak mengenakan apa pun boleh membuat anda merasa seksi, alami, dan bersedia untuk apa pun.
    
Mempunyai banyak hubungan seks
Banyaknya hubungan seksual yang anda lakukan bersama pasangan, semakin baik anda rasakan sehingga membuat hubungan seks anda sebagai keutamaan. Kehidupan seks yang memuaskan memberikan keyakinan dan pandangan yang lebih positif terhadap kehidupan.

Bertanggung jawab di bilik tidur
Apakah anda mula jenuh atau bosan berhubungan seks? Cuba perkara baru dengan memasukkan godaan, rayuan atau cumbuan yang lebih menghairahkan dalam irama bercinta anda atau kejutkan suami anda dengan beberapa gerakan baru. Menjadi jauh lebih berani di antara kebiasaan yang membosankan dapat membantu anda agar lebih menyenangkan dan merasa lebih seksi.

Hargai tubuh anda
Jika anda membuang masa dan tenaga hanya dengan perhatian pada kelemahan anda, maka tidak diragukan lagi anda tidak akan pernah merasa seksi. Sebaliknya, hargailah apa yang tubuh anda lakukan selama ini. Semakin anda boleh melihat punggung, paha, kaki, lengan, dan perut sebagai sebahagian penting dari tubuh anda, semakin anda akan percaya diri dan merasa seksi.

Cintailah tubuh anda sepenuhnya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment