Sunday, April 1, 2012

Eksplorasi Lidah Jadikan Hubungan Intim Hebat

LIDAH memainkan peranan penting untuk memaksimumkan kehidupan bercinta. Bukan saja membuat pasangan ghairah, tapi juga menimbulkan kenikmatan tiada tara.

Ingin membuat kehidupan seks yang mengghairahkan? Mainkan saja lidah anda. Ini merupakan organ tubuh yang mempunyai potensi besar jika digunakan dengan betul. Di organ ini, ada tempat-tempat yang boleh merangsang dan membangkitkan indra anda ke puncak kenikmatan. Sebabnya, lidah boleh menjadi aset besar dalam meningkatkan kehidupan seks anda dan dapat meningkatkan keghairahan anda 10 kali ganda…..!

Menggunakan lidah hanyalah cara lain untuk meraih ciuman penuh ghairah. Hal ini boleh digunakan di kawasan yang tak terduga untuk membawa semangat lebih antara keduanya, sementara cumbuan adalah faktor utama untuk mencapai orgasme secara maksimum. Jika anda ingin menyenangkan hati pasangan, bekerjalah dengan cara bermain lidah dari jari kaki ke dada.

Jari kaki adalah bahagian yang sangat sensitif dan tidak harus dielakkan. Mulakan dengan menjilat jari kaki, kemudian kebahagian atas. Dia akan menikmati dan meminta hal tersebut lebih banyak berkat pergerakan lidah anda. Yang perlu anda lakukan adalah bekerja dengan cara yang betul.

Dada adalah satu tempat di mana anda boleh melakukan percubaan. Lelaki selalu bangga dengan dada dan membuatnya merasa diingini. Ini akan membuatnya merasa lebih percaya diri dan dihargai. Merangsang dadanya dengan lidah anda akan dapat mencipta keajaiban dalam dirinya.

Selain dada, leher dan telinga juga adalah bahagian yang sangat penting. Bahagian ini sangat sensitif. Gunakan lidah anda didaerah-daerah ini boleh mendapatkan ghairahnya dengan cepat dari yang anda fikirkan.
Anonymous

No comments:

Post a Comment