nuffnang

Monday, June 25, 2012

Tanda Kehebatan Seks Wanita


Untuk mengukur sejauhmana kehebatan seks anda, perilaku dan tindak-balas pasangan dapat memberikan petunjuknya untuk anda. Ada beberapa tanda yang menunjukkan aksi seks anda hebat dan si dia berpuas hati olehnya....

- Si dia meramas tangan dan kakinya.
Ini adalah tanda fizikal yang menunjukkan bahawa lelaki merasa berpuas hati. Kalau masa bercinta, anda mencari tanda ini dalam diri suami, berikan waktu untuknya agar boleh sedikit meredakan kenikmatan supaya aktiviti seks anda bertahan lebih lama.

- Si dia ingin melakukannya lagi.
Ketika merasa berpuas hati dengan aksi anda, si dia takkan boleh melupakannya. Bahkan hanya dengan memikirkan aktiviti seks yang baru saja anda dan dia lakukan, pasangan akan cepat terangsang dan memintanya lagi.

- Si dia menggoda anda.
Tanda-tanda lain yang menunjukkan kehebatan aksi anda di antaranya dia tak berhenti memikirkan aktiviti seks yang baru saja berakhir. Kerana si dia akan terus menerus menggoda anda selepas itu, berharap dapat menikmati lagi aksi anda.

- Si dia lebih sensitif.
Tanda kalau anda berjaya tampil memuaskan saat bercinta adalah si dia berkelakuan lebih sensitif sepanjang hari. Jangan hairan jika suami menghantar mesej ringkas yang mesra atau bahkan menggoda, disaat dia sedang bekerja. Perilaku yang boleh jadi jarang anda temui darinya.

- Si dia mengatakan anda hebat.
Ungkapan verbal seperti ini tentu tak boleh dibantah lagi. Anda tak perlu ragu-ragu kerana si dia langsung menunjukkannya kepada anda. Hal ini dilakukannya agar anda tetap menjaga kehebatan bercinta.

- Ada merasa puas.
Jangan hanya mengukur sejauh mana kehebatan seks dari sisi lelaki. Anda juga perlu melihat ke dalam diri. Kalau anda merasakan kepuasan atau kenikmatan setelah bercinta, ini juga petanda anda mempunyai seks yang hebat.

- Si dia cuba gaya baru.
Lelaki punya pandangan kompetitif yang tinggi. Kalau si dia mengajak anda menjelajah gaya bercinta yang benar-benar baru, ertinya si dia ingin menunjukkan aksinya dan kehebatannya untuk mengimbangi anda. Misinya, membuat anda merasa berkesan terhadapnya. Selain juga tentunya si dia ingin memuaskan anda seperti anda telah memuaskannya. Namun jangan takut bicara jika ternyata gaya baru tersebut bikin anda merasa tak selesa dan tak menikmati hubungan seks. Dengan panduan dari anda, si dia juga boleh beraksi sama hebatnya seperti anda.

Anonymous

No comments:

Post a Comment