nuffnang

Tuesday, June 12, 2012

4 Isyarat Wanita Ingin Berhubungan

KEINGINAN berkaitan seks tak serta merta datang dari lelaki semata-mata. Wanita pun kadang-kadang menginginkan agenda tersebut.
Lelaki selalu bingung dengan sifat wanita yang kadang-kadang tidak menentu dan suka berubah-ubah. Sekarang ini, saatnya anda fokus dan cuba mengenali bahasa tubuhnya, terutama saat ingin bercinta.

Fakta bahawa wanita bersifat rumit dan membingungkan memang benar adanya. Bahkan, seringkali mesej non-verbal yang diisyaratkannya membuat lelaki kebingungan. Padahal, isyarat-isyarat tersebut seringkali digunakannya ketika mereka ingin bercinta dengan anda. Agar anda lebih mengenal dengan lebih dekat isyarat-isyarat tersebut, cuba perhatikan ulasan berikut ini....

Memeluk erat
Keinginan bercinta seringkali bermula dengan pelukan erat di tubuh anda. Kerana itu, anda perlu menyedari isyarat tersebut. Dalam masa beberapa keadaan, mungkin dia memegang erat lengan anda dan tidak membiarkannya pergi, tapi terkadang dia menutupi dirinya untuk memunculkan isyarat tersebut.

Bernafas berat
Isyarat ini biasanya menjadi kepastian wanita ingin bercinta. Seperti halnya tubuh yang begitu menggeliat, nafasnya pun mendadak berjalan cepat. Kadang-kadang, erangan pun dilepaskannya. Denyut jantungnya meningkat seperti mepersiapkan keberahian. Ini merupakan isyarat jelas jika dia menginginkan bercinta malam ini.

Menggeliat
Ketika tubuhnya dengan keghairahan memperlihatkan geliatan-geliatan panas dan cuba terus memeluk anda, ertinya hal tersebut merupakan jemputan untuk bercinta. Jika dia bergerak di bawah alam sedarnya, gerakan tersebut merupakan asli. Namun, jika dia berbaring di ranjang dan menunggu anda untuk melakukan kerja keras di tempat tidur, mungkin ghairah seksualnya sedang dibina. Cubalah ubah posisi dan fokus pada zon erotisnya untuk mendapatkan perhatiannya.

Tangan mengepal
Setelah aksi bercinta berlangsung dan puncak orgasme sudah di depan mata, lihatlah sensitiviti organ dari pasangan anda. Apabila anda merasakan gerakan otot yang kuat dan ketika dia bergerak, ini merupakan kebiasaan jika dia memang mepersiapkan puncak orgasme yang hendak dicapai. Anda boleh menjawabnya dengan memberikan perhatian dan tumpuan secara menyeluruh untuk menyenangkannya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment