nuffnang

Monday, June 4, 2012

Ekspresi Mata, Tanda Wanita Cintai Anda

EKSPRESI mata dapat berkomunikasi segalanya, termasuk isi hati seseorang. Oleh itu, jika ingin mengetahui si dia mencintai anda atau tidak, lihatlah renungan matanya.

Jika wanita tidak dapat mengekspresikan dirinya, lelaki pun akan dibuat sulit olehnya. Untuk itu, mencari alternatif lain untuk mengetahui perasaannya terhadap anda perlu cara terbaik. Melihat renungan matanya terhadap anda menjadi salah satu cara yang boleh diaplikasikan. Cuba lihat ulasan lengkapnya berikut ini...

Dia memerlukan anda
Ketika dia mencari anda setiap waktu, maka hal tersebut menunjukkan bahawa dia tertarik dan menyukai anda. Anda juga boleh melakukan strategi lain dengan melihat seberapa besar dia memerlukan anda. Jika dia begitu memerlukan anda setiap waktu, hal ini boleh menjadi jawapan bahawa minat dirinya pada anda memang nyata adanya.

Renungan mata yang kuat
Ketika berbicara dengan anda, lihatlah gerakan matanya. Jika dia melihat jauh ke dalam mata dan bibir anda, ertinya dia tertarik dan menyukai anda. Sebaliknya, jika dia cuba mengelakkan renungan mata, kemungkinan besar dia tidak menyukai anda.

Terpesona
Wanita akan tersipu-sipu apabila melihat orang yang mereka cintai di hadapan dirinya. Rona bahagia pun langsung bersinar dengan kuat apabila anda berada di sisinya. Jika anda merasakan hal tersebut, ertinya dia tertarik dengan anda.

Mengajak anda berbicara lebih dulu
Ketika seorang wanita yang anda sukai menggunakan alasan mudah untuk mengajak anda berbincang, ertinya dia ingin anda tahu bahawa ada cinta di hatinya. Jika dia ingin selalu berkomunikasi dengan anda pada tahap selanjutnya, ini merupakan isyarat positif yang menandakan dia menyukai anda.

Sentuhan
Jika wanita cuba mendekati anda dengan sentuhan kecil yang diberikan, hal ini menunjukkan bahawa dia menyukai anda. Saat berjalan, pegangan tangan, menepuk-nepuk bahu sambil berkongsi jenaka merupakan beberapa isyarat minat dirinya terhadap anda.

Anonymous

1 comment:

  1. renungan mata mu membuat ku jatuh cinta. hak3...

    ReplyDelete