nuffnang

Monday, January 23, 2012

Biar Keintiman Lebih Panas, Elakkan Kesalahan Ini

ANDA mahukan hubungan intim anda bersama pasangan selalu "panas". Tapi di satu sisi, pernahkah anda berfikir tentang peranan anda dalam menghidupkan suasana bercinta seperti yang anda inginkan? Atau anda terbiasa menunggu pasangan "memulakan" dengan sendirinya? Boleh jadi, anda telah membuat kesalahan yang tak disedari.

Pakar terapi seks ada mengungkapkan bahawa wanita secara tidak sedar sering membuat tiga kesalahan ketika berada di bilik tidur bersama pasangan.

Mengenakan pakaian tidur yang selesa
Seperti kebanyakan orang, anda tentunya ingin memakai pakaian yang selesa untuk tidur. Tapi tahukah anda, salah satu faktor yang membuat "mood" bercinta pasangan turun adalah kerana pakaian tidur yang selesa. Jika anda ingin memberikan sesuatu dalam kehidupan percintaan anda, lupakan sejenak menggunakan pakaian yang selesa dan beralihlah pada bra dengan potongan menggoda, atau pakaian tidur yang bagus, yang membuat anda kelihatan seksi namun tetap selesa dipakai.

Enggan memulakan
Kebanyakan wanita lebih memilih menunggu pasangan untuk terlebih dahulu mengajak bercinta. Setop untuk ini. Anda sesekali harus mengawalinya. Naiklah lebih dulu ke tempat tidur dan rayulah pasangan agar mau menemani anda. Anda akan mempunyai pengalaman bercinta yang lebih menyenangkan.

Mengkritik
Dari semua hal, ini adalah kesalahan yang paling fatal. Tidak ada hal yang paling cepat mematikan "mood" bercinta pasangan, selain apabila anda mengatakan apa yang anda tidak inginkan di tempat tidur. Berbanding mengkritik, anda lebih disyorkan untuk mendedahkan apa yang anda ingin dapatkan dari pasangan untuk menyenangkan dan merangsang anda.

Anonymous

No comments:

Post a Comment