nuffnang

Thursday, June 27, 2013

Lelaki, Begini Puaskan Keinginan Wanita

SEBUAH hubungan terdiri dari dua hal, yakni memberi dan menerima. Demikian pula halnya dengan seks, jangan sampai anda merasa berpuas hati, namun pasangan tidak mendapatkan hal yang sama.

Memuaskan hasrat seks wanita dapat menjadi sulit saat mereka perlu banyak masa untuk mencapai orgasme. Tidak seperti lelaki, wanita memerlukan masa yang lebih banyak masa untuk mencapai titik kenikmatan, hal ini terkadang juga membuat lelaki keletihan.

Wanita juga boleh mencapai orgasme beberapa kali dan lebih ingin mencuba hal-hal baru, sayang sifat dasar yang pemalu membuat wanita menjadi tidak ekspresif. Beberapa helah berikut boleh anda lakukan untuk memuaskan wanita di ranjang.....

Ciuman
Berikanlah ciuman untuk membuatnya bersemangat sebelum bercinta. Ini merupakan langkah awal dan berkesan untuk membuatnya puas di ranjang. Cubalah untuk membuatnya geli dengan lidah dan beri gigitan kecil saat menciumnya.

Intim
Jangan langsung menerjangnya begitu saja, Wanita ingin merasa diperhatikan dan ini dapat dicapai dengan mencintainya. Rasakan tubuhnya dan buat suasana hatinya ingin bercinta. Wanita memerlukan masa untuk itu, kerananya beri ciuman pada bahagian tubuh, seperti leher, telinga, punggung, dan pahanya. Maksimalkan tangan dan lidah
untuk menggodanya.

Cumbuan
Wanita menyukai cumbuan. Untuk membuatnya semakin bersemangat, cubalah beberapa gerakan pintar untuk memuaskannya di ranjang. Gunakan tangan, lidah, dan perbualan nakal untuk membangkitkan mood-nya untuk bercinta. Bila wanita menyukai anda lebih liar, lakukan hal itu.

Ingin Lebih
Dia akan memberikan isyarat secara langsung dan tidak langsung bila ingin sensasi lebih guna mencapai orgasme. Gunakan tangan anda untuk membuatnya semakin merasakan kenikmatan.

Bangunkan Suasana Hatinya
Apabila anda melihat wanita bersemangat, cubalah beberapa perkara yang semakin membuatnya berghairah. Hal ini tidak hanya akan membantunya, namun membuat mood anda semakin baik.

Anonymous

No comments:

Post a Comment