nuffnang

Friday, June 21, 2013

Beri Kenikmatan Kepada Suami

Ada pelbagai cara memberikan kenikmatan kepada suami agar suami tidak lagi stress dan tegang dengan pekerjaannya di pejabat.

Bahkan dengan memberi kenikmatan kepada suami, suami anda akan berubah menjadi 'harimau' yang sedang ghairah. Ini terdapat beberapa cara memberikan kenikmatan kepada suami:




Memberikan sentuhan Lembut di beberapa bahagian kawasan wajahnya
Sentuhan lembut dan sederhana dengan menggunakan jari-jari anda pada beberapa bahagian kawasan wajah suami anda akan membuatnya lebih rileks.

Salah satu sentuhan yang simple dan lembut yang boleh anda praktikan antara lain dengan menggosokan jari-jari anda dengan lembut pada kawasan dahi dan lingkaran mata suami anda.

Urutan lembut pada bahagian pelipis suami anda juga boleh membuat jauh lebih rileks dan dapat melupakan segala beban sejenak.

Mengurut dengan lembut pada bahagian kepala
Agar suasana lebih rileks, siapkan air hangat dan mintalah suami anda untuk mandi dengan menggunakan air hangat tersebut.

Dalam keadaan rambut suami yang setengah basah, Pijatlah bahagian kepala dengan menggunakan tangan anda dengan lembut dan tariklah beberapa bahagian rambut dengan lembut. Suami akan merasa jauh lebih santai dan enak dengan urutan pada kepala yang sudah anda lakukan.
Membelai tangan / kaki suami
Meremas-remas tangan suami juga boleh membantu suami anda lebuh rileks dan bahkan mampu memgusir kepenatan yang melanda fikiran suami anda. Anda juga boleh mengurut jemari suami anda satu persatu agar suami anda merasakan tekanan lembut yang anda berikan untuk suami anda.
   
Memberikan urutan
Urutan istimewa pada seluruh tubuh sang suami agar tidak hanya tubuhnya saja yang rileks melainkan juga jiwa dan fikirannya. Ketika sedang memicit, bisikanlah kata-kata romantis yang menyejukan jiwa sang suami.

Dengan cara demikian, suami anda akan merasakan kenikmatan selepas bosan dan pusing dengan pekerjaan di pejabat.

Memanjakan suami dengan pelukan dan ciuman mesra selepas anda selesai memberikan urutan istimewa. Dengan cara demikian, suami akan semakin rileks dan bahkan dengan pelukan dan ciuman mesra pada bibir dan beberapa kawasan sensitive lelaki akan membuat suami anda bergairah.

Anonymous

No comments:

Post a Comment