Friday, May 17, 2013

Jaga Penampilan Di Depan Suami

Menurunnya hubungan seksual terkadang memang datang secara tiba-tiba. Biasanya lelaki yang mudah sekali mengalami penurunan hasrat seksual. Ini mungkin terjadi kerana lantaran adanya rasa bosan.

Mungkin hampir setiap hubungan seks pada masa-masa pernikahan merupakan masa dimana hasrat sangat tinggi. Frekuensinya saat awal perkahwinan sangat banyak mungkin sehari boleh sampai tiga kali atau lebih.
Penampilan merupakan salah satu daripada banyak faktor yang boleh membuat hubungan seksual menjadi menurun. Biasanya para isteri kurang menjaga penampilan di hadapan suami terutama ketika melakukan hubungan seksual.

Ada pun yang menyebabkan suami menjadi kehilangan hasratnya iaitu kurangnya sebuah keromantisan terhadap suami, rayuan-rayuan yang mungkin boleh menggoda dan rawatan tubuh. Sebaiknya rawatan tubuh ini terus dilakukan kerana pasca melahirkan tubuh wanita akan mengalami kemontelan.

Untuk menjaga penampilan agar tetap cantik dan menggoda di hadapan suami tidak perlu berbelanja mahal. Pastikan anda cukup sihat dan rapi. Ada baiknya berpakaian terlebih dahulu sebelum melakukan hubungan yang sangat intim atau meminta suami untuk bercuti ke tempat-tempat yang romantis dan memanfaatkan percutian tersebut.

Anonymous

2 comments:

  1. Diet plan is much more critical than workout, it is possible to exercising all day
    extended, but in case you don't consume right then it won't truly subject.


    Feel free to visit my web page Build Lean Muscle Fast Diet

    ReplyDelete
  2. Excellent article! It's funny, my son just had braces put on and he wanted to know if drinking from a straw would allow him to continue to consume coke. I laughed at him, and said, "heck no!"

    Here is my blog ... teeth whitening trays custom

    ReplyDelete