Friday, May 3, 2013

3 Cara Lelaki Melihat Bentuk Tubuh Wanita

SAAT melihat tubuh wanita, lelaki rupanya punya tiga cara menilainya. Berikut ini tiga cara yang tak pernah anda fikirkan.

Keterampilan merupakan salah satu hal yang paling difikirkan oleh wanita. Tak hairan jika wanita merupakan makhluk yang sangat risau pada bentuk tubuhnya. Berbeza dengan wanita yang terus-menerus melihat kekurangan pada tubuh, lelaki pun punya cara unik dalam melakukannya.

Berikut tiga cara lelaki melihat tubuh wanita....

Lelaki melihat kewanitaan anda
Hal ini bermakna lelaki melihat tanda-tanda anda sebagai wanita. Payudara, pinggul, punggung, lekuk tubuh, bahkan cara anda berjalan. Sangat sukar bagi lelaki normal untuk melihat hal lain saat pertama kali bertemu, kecuali seperti hal di atas.

Sesuatu yang membuat anda unik
Celah gigi yang anda benci? Mereka fikir hal itu sangatlah unik. Jangan pula terlalu bimbang dengan pinggul anda yang besar, kerana dia melihatnya sebagai sesuatu yang menarik. Kalaupun ada bahagian tubuh yang anda tak suka, dia akan tetap menyukainya. Kerana dia ingin bersama anda dengan segala sesuatu yang anda punya.
Bahagian yang anda keluhkan
Di sinilah wanita punya kekuatan untuk merosakkan atau meningkatkan hubungan mereka. Ketika wanita mulai sering mengeluh dengan bahagian tubuh tertentu yang mereka miliki, mau tak mau lelaki menjadi fokus pada hal tersebut. Misalkan menurut lelaki, paha anda indah, tetapi anda sering mengadu bahawa paha anda terlalu besar dan berlemak. Lambat laun mereka akan melihatnya sesuai dengan apa yang sering anda katakan pada mereka. Tanpa sedar, wanita sering merosakkan pendapat pasangan mereka sendiri, merosakkan ghairah, dan pemikiran lelaki mengenai tubuh indah mereka.

Jadi hati-hatilah ketika membicarakan tubuh anda dengan pasangan. Terlalu banyak mengeluh tentang bentuk tubuh boleh merosakkan kecantikan anda sendiri di mata lelaki

Anonymous

No comments:

Post a Comment