Thursday, May 16, 2013

Memancing Kenikmatan

BAGI sebahagian wanita, orgasme memang sukar sekali untuk didapatkan. Selalu juga jika disaat berhubungan intim, mereka kerap tidak merasakan kenikmatannya.

Benar, bercinta memang tidak hanya menjaga keharmonian rumah tangga sahaja. Tapi, masing-masing juga perlu mendapatkan kenikmatan yang sama. Jadi bagaimana mewujudkan hal itu? Berikut ada panduannya.....

Jelajahi tubuh sendiri
Penting untuk tahu apa yang anda suka. Sebabnya, ini akan memudahkan apa yang boleh dilakukan pasangan untuk memuaskan anda.

Bimbing dia
Setelah tahu apa yang boleh memuaskan anda, tak salah jika pasangan diberi tahu. Tenang saja, dia tidak akan tersinggung dengan hal itu. Justru dia akan senang kalau anda membimbing dan membiarkan dia yang meneruskan.
Menikmati 
Jika anda tetap tidak mampu mendapatkan orgasme, jangan bimbang. Sebaiknya nikmati saja. Hal ini juga dimaksudkan agar pasangan tidak merasa tersinggung dengan anda.

Posisi
Saat berhubungan intim, kedudukan juga menentukan pasangan meraih orgasme. Jadi, cubalah posisi yang tak biasa dilakukan. Selain itu, anda juga boleh mendapatkan pengalaman lain yang berbeza.

Anonymous

1 comment:

  1. I don't like to add men and women I'm relationship to
    FB or Twitter but sometimes it really is unavoidable.
    It's tough to possess a DJ name for thus lengthy and become "ungoogle-able". How I keep away from this being a problem is that I'm like you inside the perception that i
    usually talk about my mixtapes or crack jokes.

    I used to be on Twitter ahead of Facebook and i do the majority of my
    networking there. I only joined Fb due to family members
    but I located I became extremely choosy about who I wish to add there.
    My household may be nuts and even though I am positive I'm not adopted, I never want a possible mate to view that before needed.

    Here is my page :: dating tips for women texting

    ReplyDelete