Tuesday, October 5, 2010

Lelaki Mempunyai Keinginan Seks Waktu Pagi


Salah satu kebanyakan perbezaan antara lelaki dan wanita adalah lelaki suka melakukan seks diwaktu pagi, sementara wanita suka menyimpannya untuk waktu malam. Ini adalah disebabkan lelaki mengalami ‘nocturnal penile tumescence’ (NPT).

Maknanya ialah, lelaki semasa waktu tidurnya, mengalami tiga ke lima kali eraksi terpacak (Mr. P). Kami menggelarnya sebagai “kemegahan pagi”. Apa jua gelaran yang diberi, bangun pagi dalam keadaan terpacak adalah alasan yang bagus untuk untuk memulakan tindakan waktu pagi. Yang kurang bernasib baiknya, keinginan seks adalah kurang bagi wanita pada saat membuka matanya. Tetapi, jika anda pandai memujuk sidia, kemungkinan besar sidia akan merelakannya.

....Bersiap sedia pada malam sebelumnya
Jika anda ada merancang tidak mahu untuk bangun pagi selagi tidak melakukan seks, anda perlu buat persediaan awal sebelum masuk tidur pada malam tersebut. Simpan sedikit ‘mint’ penyegar bau mulut berdekatan dengan anda supaya anda boleh mengelakkan “bau naga” dari mulut anda pada waktu pagi J. Juga pastikan anda pergi ke tandas sebelum tidur supaya pada keesokkan paginya anda tidak merosakkan sendiri rancangan anda kerana anda terpaksa juga bangun dari tempat tidur.
....Setkan Alarm untuk anda seorang
Ia adalah penting untuk bangun awal sebelum ada antara anda berdua bergegas untuk bekerja. Oleh itu, set alarm anda untuk membangunkan diri anda, dengan ini anda mempunyai masa yang cukup untuk memulakan hari anda. Adalah lebih bagus jika anda bangun lebih awal dari sidia, supaya anda boleh melakukan pergerakan merangsang secara perlahan-lahan semasa sidia tidur.

....Secara perlahan kejut sidia
Sidia memang tidak mahu dikejutkan secara tergesa-gesa dengan lambaian Mr.P anda yang terpacak dimukanya. Jadi anda perlu rileks, sentuhnya dengan lembut dan perlahan. Berikan ciuman disekitar muka dan tubuh sidia. Biarkan jari anda bermain dengan rambutnya. Tindakan ini boleh memastikan sidia bangun dalam keadaan posotif, ‘mood’ yang baik dan gambaran sidia gembira melakukannya.

....Buatkan sidia rasa seksi
Wanita anda mungkin berasa tidak seksi ketika dia bangun dari tidur, jadi untuk membuatkan sidia dalam ‘mood’, pastikan anda memuji kecantikannya – walaupun dia dalam keadaan berserabut pada ketika itu. Abaikan kesusutan rambut, kesan bantal pada muka, bau mulutnya, dan beritahu betapa anda mahukan dia. Jika sukar untuk memuji sidia dalam keadaan bersemuka pada waktu itu, cuba gunakan posisi yang baik untuk menyatakan kata-kata itu tanpa bersemuka. Berbisik dibelakangnya adalah dianggap romantik, di mana ia juga menghindarkan anda dari kesengsaraan bau nafas pagi.

...malaysiaria

No comments:

Post a Comment