Sunday, February 4, 2018

Lelaki Sering Ejakulasi Lebih Panjang Usia

LELAKI akan suka melakukan hubungan seks apatah lagi mencapai klimaks. Di sebaliknya, ada manfaat yang anda belum tahu.

Kerana puncak klimaks alias orgasme tak hanya membuatkan anda berehat. Ada beberapa manfaat yang boleh dirasakan, seperti halnya boleh tidur nyenyak usai berhubungan seks.

Melegakan tekanan
Lelaki tidak bermakna dibebaskan dari tekanan apabila kerja terhenti. Apabila orgasme berjaya, terdapat hormon cinta yang dihasilkan oleh tubuh. Oleh itu, jangan terlepas ejakulasi pada akhir bercinta. Kerana manfaat lain juga menanti anda.

Tidur dengan baik
Jangan terkejut jika selepas ejakulasi, lelaki sebenarnya tidur nyenyak. Wanita juga tidak marah mengenainya. Apabila hormon ejakulasi yang mencetuskan otak lebih tenang. Oleh itu, kesannya menjadikan anda lebih tenang dan bebas kebimbangan.

Mencegah kanser prostat

Lelaki akan gembira apabila dia bebas dari ancaman kanser prostat. Apabila ejakulasi, selalu ada sperma yang baru terbentuk dan sangat menguntungkan. Walaupun berdasarkan kajian ini, lelaki yang mampu mengobati 22 kali sebulan, 33% mengurangkan risiko kanser maut.
Pengeluaran testosteron meningkat
Ada kalanya ejakulasi lelaki juga boleh meningkatkan pengeluaran testosteron. Fungsinya adalah tidak lain untuk membangkitkan ghairah atau berahi semasa bercinta. Ini adalah wajib, kerana testosteron juga memainkan peranan penting bagi kehidupan lelaki.

Panjang Usia
Bukan sahaja wanita yang mempunyai peluang untuk usia panjang, lelaki juga boleh mendapatkannya. Caranya ialah ejakulasi seks aka seks. Jangan terlepas masa ini menyeronokkan, Terdapat banyak kajian saintifik, lelaki yang sering orgasme hidupnya lebih bahagia dan akhirnya menjadikannya panjang usia.

Mencegah tekanan darah tinggi
Jangan meremehkan faedah ejakulasi yang dialami lelaki. Kerana ia boleh mengurangkan risiko tekanan darah tinggi. Ini juga akan mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular seperti sakit jantung yang terdedah kepada mereka.

Bebas sakit
Lelaki juga boleh merasakan kesakitan ketika mengetuk atau mengalami sesuatu yang lain. Lebih-lebih lagi, masalahnya adalah kecederaan semasa sukan. Tetapi dengan ejakulasi, sama ada dengan perhubungan cinta atau onani, boleh mengurangkan rasa sakit yang tidak selesa.

Anonymous

No comments:

Post a Comment