nuffnang

Tuesday, August 19, 2014

Wanita Tinggalkan Lelaki Gara-Gara Ini

MENJALIN hubungan dalam waktu lama bukan bererti bebas dari masalah. Bahkan, wanita rela meninggalkan lelaki yang dicintai kerana masalah remeh.

Lelaki memang punya alasan jelas meninggalkan wanita. Namun, wanita sering kali tidak cukup satu alasan untuk memutuskan hubungan cinta. Dengan begitu, lelaki sering dibuat bingung dengan sikap wanita.

Namun, alasan berikut boleh menjawab kekeliruan anda. Wanita rela meninggalkan lelaki hanya kerana ini, Ikuti selanjutnya......

Anda tidak dewasa
Lelaki mencari sosok ibu pada pasangan mereka, begitu juga wanita yang mencari sosok ayah pada suaminya. Dengan demikian, wanita tidak suka kalau orang berkelakuan tidak dewasa. Jika berlaku terus-menerus, wanita pasti akan meninggalkan pasangannya.

Anda tidak menyokong kariernya
Sekarang wanita banyak yang berkarier. Jika anda tidak menggalakkan kariernya atau malah mengganggu pekerjaannya, dia akan segera meninggalkan anda.

Jangan buru-buru mengajak nikah
Hubungan baru berlangsung beberapa bulan, anda jangan terburu-buru mengajak dia berkahwin. Wanita ingin melihat terlebih dahulu keseriusan anda. Jika terus memaksanya, dia boleh memutuskan hubungan cinta.

Tidak punya niat serius hubungan
Jika hubungan yang dibina didasari main-main saja, tentu wanita tidak suka. Wanita berharap hubungan yang dibina secara serius boleh dibawa ke jenjang pernikahan.

Dia ingin sebuah keluarga dan anda tidak
Hujung dari hubungan serius adalah berkahwin dan mempunyai anak. Jika dia ingin mempunyai keluarga besar, sementara anda tidak tahan melihat anak-anak, dia akan meninggalkan anda. Ini adalah salah satu masalah yang membuat wanita tidak boleh berkompromi.

Anonymous

No comments:

Post a Comment