nuffnang

Saturday, October 5, 2013

Mengapa Wanita Harus Orgasma?

SEPERTI yang anda ketahui, hubungan seksual harus berakhir pada sebuah "kemenangan" dari kedua-dua belah pihak. Namun, kadang-kadang hubungan seks hanya berakhir dengan satu orgasma yang terjadi pada lelaki dan ini disebut seks tidak lengkap.

Untuk pencapaian orgasma, tidak satu pun yang dapat menyelesaikannya sehingga anda membantu pasangan mendapati orgasme tersebut. Ada beberapa alasan wanita selalu ingin mendapatkan orgasma untuk menenangkan dirinya.

Wanita mengalahkannya dengan faktor biologi
Pada akhirnya, terserah pasangan memutuskan bagaimana anda ingin menyelesaikan upaya secara fisiologi dengan bijaksana. Baik lelaki mahupun wanita, mengalami apa yang dikenali sebagai fasa resolusi pasca-orgasma. Ini merupakan fasa yang membolehkan tubuh anda untuk tenang. Bagi wanita, ini biasanya fasa lambat dan seringnya stimulasi boleh sangat menyenangkan. Untuk beberapa yang beruntung akan menyebabkan orgasma lebih lama. Bagi lelaki, fasa ini mempunyai tempoh refraktori yang membuat stimulasi lanjutan tidak diingini dan hanya tidur yang sangat dikehendaki.

Wanita peduli jika lelaki mempedulikannya
Menunjukkan bahawa anda peduli dengan kenikmatan seksual memberikan isyarat sebagai komitmen bahawa anda mempedulikan pasangan. Bagi wanita, itulah yang disebut "emosional yang menyenangkan". Wanita dapat meraih orgasma dengan kelajuan yang tepat, serta baiknya stimulasi visual yang dilakukan lelaki. Untuk melakukan itu, diperlukan sumbangan dari keadaan emosional wanita, di mana mereka ingin merasa aman, dicintai, dan diinginkan.

Wanita memerlukan waktu lama mencapai orgasma
Wanita seringkali memerlukan masa yang lebih lama untuk mencapai orgasma daripada lelaki. Anda harus tahu bahawa wanita tidak harus berpacu dengan kelajuan lelaki dalam meraih orgasma. Hal itu akan menghapuskan kecemasan prestasi orgasma pada wanita. Semakin banyak masa yang anda berikan untuk wanita, maka semakin cepat dia meraih orgasma.

Rasa prestasi
Ego untuk meraih orgasma seperti tuntutan bagi lelaki agar dapat memberikannya pada wanita. Sehingga, ada sejumlah buku dan media yang dirasa dapat disarankan untuk pasangan agar mengenal jauh tentang seni kenikmatan seksual. Belajar tentang anatomi masing-masing dan respons seksual merupakan cara terbaik untuk membawa kepuasan lebih lanjut untuk kehidupan seks anda berdua.

Anonymous

No comments:

Post a Comment