nuffnang

Tuesday, May 8, 2012

Pelukan Hangat, Tingkatkan Gelora Bercinta

TAK perlu berfikir rumit untuk mencipta hubungan romantis bersama pasangan. Memberikan pelukan hangat disertai ciuman dapat menjadi salah satu pemangkinnya.

Romantisme dalam hubungan memang sangat diperlukan. Selain meraih ghairah keintiman, romantisme diperlukan untuk mencipta hubungan yang harmoni. Untuk mewujudkannya, sebuah pelukan hangat disertai beberapa kalimat pujian boleh menjadi keajaiban menjelang sesi bercinta bermula. Tanpa disedari, hal ini secara berkesan mengembalikan kehangatan asmara dan romantisme anda berdua.

Agar membuatnya semakin semarak, biarkan pasangan menikmati kemanjaan yang anda layangkan untuknya. Keintiman seksual ini membolehkan pasangan menyedari betapa hangatnya ghairah yang anda sajikan padanya.

Cubalah untuk memberikan sisi terbaik di tempat tidur untuk pasangan. Jangan membuat pasangan anda merasa bahawa hanya dia yang membuat semua usaha romantisme tercipta. Anda boleh menyelitkan kalimat-kalimat nakal di telinganya.

Kadang-kadang, berbisik hal-hal nakal juga dapat mencipta keintiman dan mendorong ghairah seks meningkat dengan hebat. Yang perlu diingat, jangan bersikap secara berlebihan. Cukup menikmati keintiman dan membantu pasangan anda mencapai orgasme. Untuk membakar ghairahnya, berikan pula padanya tentang bagaimana anda menyukai caranya menyentuh, mencium dan memperlakukan anda. Cara ini amat berkesan bagi meningkatkan prestasi bercinta anda berdua.

Anonymous

No comments:

Post a Comment