Thursday, November 14, 2019

Memahami Keinginan Romantis Wanita

Jika anda tidak membuat pasangan anda tahu bahawa dia istimewa kepada anda, maka anda bukan seorang lelaki romantis. Walaupun pasangan anda seorang artis atau model yang sangat cantik dan berjaya atau wanita kerjaya yang menawan, berjaya dan menawan semua orang. Dia masih memerlukan pengesahan daripada anda bahawa dia cantik dan menawan dan sangat istimewa kepada anda.

Kebanyakan wanita mahu disayangi, dihormati dan dihargai oleh rakan kongsi mereka. Wanita sangat gembira jika dia diperlakukan istimewa oleh pasangannya. Melakukan sedikit dalam hal ini akan membuat hubungan anda dengan pasangan anda kurang mendalam dan hambar.

Kemudian bagaimana lelaki boleh menjadi romantis? Langkah pertama yang perlu anda lakukan ialah memberi perhatian. Memberi perhatian kepada pasangan anda bukan hanya duduk di sebelahnya apabila anda berdua menonton TV. Tetapi ini bermakna lebih menyedari kehadirannya, menghargai, melibatkan diri dalam hidup anda dan anda dalam hidupnya. Dan apabila anda menyedari sesuatu yang indah, unik atau elegan tentang dia maka biarkan dia tahu, baik dengan kata-kata dan tindakan. Jika rambut itu cantik dan anda suka, kemudian belai dengan jari anda. Sikap sebegitu bukan sahaja akan meningkatkan hubungan yang hambar menjadi bermakna, tetapi juga akan membuat pasangan anda berasa lebih baik tentang dirinya sendiri.

Wanita yang anda suka mahu anda bertemu dengannya dengan baik. Dia mahu anda meneroka dia seperti sebuah negara baru. Walaupun anda telah tidur di sisinya selama bertahun-tahun, ada begitu banyak perkara di dalamnya yang anda tidak tahu. Jadikan dia berani menceritakan impiannya, fantasinya dan cita-citanya. Bagaimanakah anda memahami keinginan cinta seorang wanita? Berikut adalah beberapa petua yang boleh anda cuba

1) Tunjukkan penghargaan anda dalam kata-kata
Walaupun anda sering bersamanya, ia membantu anda mengatakan bahawa anda dapat memahami dan memahami apa yang pasangan anda inginkan dalam hidup bersama. Lebih baik dihantar terus ke telinganya mungkin melalui bisikan mesra sewaktu ingin bersama.

2) Cintailah dia Sebagaimana dirinya yang sebenarnya
Seorang lelaki tidak semestinya mempunyai badan yang baik seperti seorang atlet, wajah kacak seperti bintang filem atau dompet tebal seorang jurubank untuk menjadi romantis. dan wanita tidak perlu glamor untuk menginginkan percintaan. Dia tidak perlu menjadi dewi, atau ratu, untuk menghormati, penghargaan dan pujian. Dia sama elegan seperti dia. Biarkan dia tahu itu, doronglah kekuatannya, meraikan kejayaannya, hargai dirinya dengan sebenarnya.

3) Menghargai apa yang dilakukannya
Sama ada dia bekerja sepanjang hari di pejabat atau menjaga isi rumah, ia melakukan banyak hal tanpa mendapat komentar, tanpa mendapat penghargaan. jangan meremehkan apapun. Perhatikan apa yang dilakukannya dan beritahukan kepadanya mengenai keberhasilannya, hargai dirinya dengan sebenarnya.

4) Ketahuilah Kepintarannya
Dia mahu anda tahu idea idea kreatifnya, nasihat berguna, dan mungkin juga perbualan lucu, bahawa dia mempunyai kelebihan. Dia mungkin menawarkan idea, ia mungkin berkaitan dengan rumah anda, pakaian anda atau pekerjaan anda. Daripada menerimanya begitu saja lebih baik anda memberitahukan bahwa anda menghargainya.

5) Akui Kecantikannya
Walaupun pasangan anda tidak begitu cantik seperti bintang filem, tetapi biarlah dia tahu bahawa bagimu dia adalah wanita paling cantik di dunia. Daripada mengatakan "anda cantik" mungkin dia tidak percaya. Tunjukkan sesuatu yang istimewa tentang penampilannya sekarang. "Baju itu membuatkan kamu bertambah ayu" atau "Bibir kamu yang mulus menginginkan aku mengucupnya". - Anonymous

No comments:

Post a Comment