nuffnang

Thursday, September 1, 2016

7 Cara Merayu Wanita

Siapa yang tidak ingin mempunyai pasangan. Kebanyakan para lelaki melakukan rayuan hanya sebatas itu-itu saja. Rayuan yang sudah lama pun selalu digunakan, sehingga para wanita cepat bosan mendengarnya. Berikut 7 cara merayu wanita, apabila ini dilaksanakan, mudah-mudahan matlamat anda akan tercapai.

1. Tatapan Mata
Ketahui tatapan dan berjalan matanya ketika berbicara, Apabila dia memandang ke kanan atas bererti sedang berfikir tentang masa depan begitupun sebaliknya apabila memandang ke kiri bawah, masa lalulah yang sedang menjadi fikirannya.

2. Santai
Jangan terlalu memaksa buat mengajaknya bicara, apabila tiba-tiba dia harus pergi, kamu tidak perlu terlalu terkejut dan melompat sambil berkata "Ok..Okay .. sehingga bertemu lagi ya .." namun santai saja dan katakan "Senang sekali berbicara bersama kamu, bila kita boleh berbual lagi ya? Ok .. byee ..

3. Bercanda
Lemparkan humor atau jenaka ringan, lelucon dapat menghangatkan suasana, atau jika kamu melihat lelaki itu agak pintar .. kamu sebaiknya pura-pura bodoh dan selalu perhatikan ucapannya sambil mengangguk-angguk, si lelaki akan berfikir anda adalah pendengar yang penuh pengertian.

4. Jangan Berbohong
Perlihatkan dan pastikan bahawa kamu menguasai apa yang kamu ucapkan, jangan cuba-cuba bercerita yang bukan dirimu atau terlalu kamu lebih-lebihkan. Elakkan kata "aku" yang terlalu sering. Perbanyaklah kata "ooohh gitu ya .." atau "hmmm .. kamu betul .." Kalau kamu tergelincir dengan kata-kata yang memerangkap, alihkan itu dengan jenaka dan jadikan satu jenaka baru dari keadaan tersebut. Tak perlu stress namun smart and fun.

5. Percaya Diri
Cuba mula melakukan perbincangan dengannya, bicara dengan penuh percaya diri, tetapi jangan cuba berlagak pintar, serba tahu....biasa aja dulu. Mungkin awal percaya diri kamu palsu namun dia akan bertindak balas terhadap kamu secara semulajadi

6. Tumpuan
Duduk dekat dengannya dan jaga jarak kira-kira 2 kerusi, jangan menatap dari leher ke bawah, tapi cuba tatap mulutnya yang sedang bercakap.

7. Serius
Jangan terlalu sering bergurau perhatikan apabila lelucon kamu di balas dengan senyuman palsu. apabila dia tersenyum tanpa menggerakkan otot-otot pada matanya dengan jelas bermakna itu palsu - Anonymous

No comments:

Post a Comment