nuffnang

Monday, August 22, 2016

Ini Tandanya Suami sudah 'Puas' di Ranjang

Sebagai seorang isteri, perempuan pasti kerap bertanya-tanya, 'Apakah saya sudah melayani suami dengan baik di ranjang? "

Untuk mengetahuinya sekaligus menjadi muhasabah diri, berikut adalah tanda-tanda bahawa suami bahagia atau sudah merasa puas bercinta dengan anda.

1. Ia mengepalkan kaki dan tangannya.
Bentuk fizikal bila lelaki merasa puas yakni ia biasanya akan mengepalan tangan dan kakinya. Jika anda melihat suami melakukannya, itu bererti tindakan anda di ranjang sudah membuatnya senang.

2. Ia ingin melakukannya lagi
Bila anda memang telah membuatnya terbuai, lelaki pasti akan merasa ketagihan. Hanya dengan membayangkan aksi anda, ia sudah merasa tidak sabar dan ingin merasakannya kembali.

3. Ia jadi genit
Tanda lain, suami tidak boleh berhenti memikirkan seks sehingga ia kerap kali berkelakuan genit terhadap anda. Hal itu tidak lain kerana mereka ingin merasakannya lagi.

4. Ia sering menyentuh anda
Lelaki yang jatuh pada belaian anda biasanya akan mengekspresikan perasaannya melalui sentuhan. Ia akan sering menyentuh bahkan membelai anda.

5. Ia akan mendedahkan kekaguman pada anda
Lelaki memang lebih terus terang. Maka itu, mereka tidak akan segan-segan menyatakan kekaguman beliau terhadap tindakan anda. Dengan kata lain, ia ingin anda mempertahankannya untuk hubungan seks selanjutnya.

6. Ia ingin mencuba gaya baru
Secara semula jadi, lelaki adalah peribadi yang kompetitif. Jika anda berjaya membuatnya melayang, ia tidak akan mau kalah. Lelaki biasanya akan merasa tercabar dan ingin mendalami dengan gaya baru. Meski begitu, itu bermakna suami ingin memuaskan anda juga.

Anonymous

No comments:

Post a Comment