Monday, June 13, 2011

Wanita Ingin Lelaki Penuhi Hal-Hal Ini

SAMA halnya dengan lelaki, dalam urusan seksual, wanita juga menginginkan lelaki tahu beberapa perkara. Ini diperlukan untuk agenda bercinta dapat berjalan mulus dan sempurna kerana keinginan masing-masing perlu dipenuhi. Lalu, apa saja yang diinginkan wanita dari lelaki?

Agar seks berjalan sempurna, diperlukan komunikasi untuk membuat kedua-dua pihak saling mengetahui apa yang diinginkan. Terkadang, sedikitnya komunikasi dapat membuatkan kekeliruan maksud sehingga keperluan seksual tidak boleh dipenuhi.

Pada dasarnya, wanita memang berbeza dengan lelaki begitupun dalam urusan seks. Jika ingin mencipta seks yang menakjubkan, penuhi keinginan wanita seperti diulas Health 24 berikut.

Kebersihan
Perhatikan kebersihan saat ingin bercinta dengannya. Lakukan mandi sebelum tidur agar tubuh bersih. Kebersihan akan membuat hari yang terlewati berjalan dengan indah dan lancar apalagi alat genital anda telah bekerja keras menciptakan kenikmatan bersamanya.

Tentu agenda membersihkan akan menjadi pilihan menarik. Hal yang sama pun berlaku untuk kebersihan tangan dan kuku.Sebaiknya bersihkan tangan serta pangkas kuku serapi mungkin dan selepas itu lakukan pengikiran kuku supaya tampak rapi.

Bersikap jantan
Wanita sangat sensitif tentang urusan ini. Untuk meluluhkan hati wanita, tak ada salahnya memberikan rayuan dan pujian sambil merangsang titik sensitifnya sehingga arah orgasme semakin dekat. Cuba fokus pada dirinya dengan memanggil dirinya dengan sebutan nama terbaik dan ucapkan namanya dengan betul sambil sesekali berbisik di telinganya.

Cumbuan bermula apabila pakaian masih lengkap
Cumbuan adalah sebuah keharusan. Sesi ini menjadi olah tubuh di awal sebelum bertempur di babak selanjutnya. Sebaiknya anda memulakan sesi ini dengan perlahan. Selesaikan makan malam, arahkan pandangan tajam padanya sambil mulai memberinya cumbuan mesra dan berlanjut dengan titik-titik yang lain sambil melucutkan helai demi helai pakaian yang melekat di tubuhnya.

Sentuh si dia dengan merata
Dalam melakukan cumbuan, waspadai untuk tidak terlalu mengeksplor satu bahagian tubuhnya saja. Sebaliknya, berikan sentuhan secara merata pada bagian tubuh yang lain dengan menjejalinya ciuman pada bibir, payudara, leher, telinga dan sekeliling tubuhnya serta beberapa ciuman sebelum penetrasi berlaku. Wanita sangat sensitif dengan sentuhan yang melekat di kulitnya dimana menekan hujung saratnya langsung. Alhasil, hasrat pun langsung menyala.

Bersikap tenang
Sedahsyat apapun agenda bercinta yang sedang berlangsung, sebaiknya tetap jaga irama dan emosional yang menggelora tersebut. Cubalah untuk memancarkan suara apresiatif sesekali untuknya terutama ketika agenda intim sedang berlangsung.

Jangan bersikap kasar
Rasa ghairah yang terlalu tinggi kadang-kala membuahkan lelaki untuk bersikap kasar saat di ranjang. Sebaiknya anda perlu belajar mengawal sikap untuk gerakan anda tetap membuatnya nyaman.

Misalnya wanita tidak suka jika payudaranya terlalu di pelintir atau dimainkan, memainkan Miss V-nya dengan jari-jari anda sesuka hati dan bersikap seperti ingin mencakarnya. Sebaiknya hindari hal tersebut dan lakukan semua gerakan dengan lembut dan lentur. Gerakan yang tidak selesa akan membuat gairahnya tertahan dan acara bercinta pun kurang maksimal.

Selesai terlalu cepat
Bagi beberapa lelaki, hal ini kerap menjadi kebiasaan. Jika ingin memuaskan wanita, sebaiknya kurangkan kebiasaan ini perlahan. Lakukan masturbasi sampai anda mengalami orgasme dan kemudian berhenti sejenak. Ulangi hal ini hingga beberapa kali sehingga anda terbiasa dalam menunda reaksi anda, dan boleh mengendalikan ejakulasi dengan lebih baik. Alhasil, Anda pun dapat memberi pasangan kenikmatan yang menakjubkan.

Sumber asal : Okezone

1 comment:

  1. Mana ada lelaki macam ni? Aku pun tak macam ni .... hahaha

    ReplyDelete