nuffnang

Friday, March 2, 2018

3 Alasan Wanita Menolak Untuk Bercinta

Ternyata tidak hanya kerana alasan keletihan fisik yang membuat kaum hawa sering menolak pasangannya ketika hendak berhubungan intim. Ada beberapa hal lain yang tidak disedari kaum adam saat pasangannya menolak ketika diajak bercinta.

Nah agar adegan persetubuhan terasa kian bergelora, kaum adam harus mengetahui alasan kenapa pasangan menolak “bertempur” di atas ranjang.

Ada beberapa alasan yang membuat kaum hawa menolak pasangannya untuk bercinta, antara lain:

Marah kepada anda
Secara amnya wanita mempunyai perasaan yang sensitif dan halus, tetapi kadang-kadang lelaki tidak memahami keadaannya. Jadi tidak boleh membuat acara bercinta di atas ranjang terasa luar biasa. Bahkan kerana keadaan itu membuat mereka marah dan menolak saat diajak untuk berhubungan intim.

Bosan dengan "permainan" itu sahaja
Hubungan seksual yang sudah menjadi rutin hingga terasa membosankan dapat menimpa anda dan pasangan. Kebosanan yang mengelilingi dirinya sendiri umumnya dialami oleh ramai wanita. Bosan dengan hubungan intim yang sama-itulah sebabnya wanita menolak atau menghentikan "permainan" ketika di tengah jalan. Saat keadaan tersebut dihadapi, maka diperlukan kepekaan anda dan pasangan untuk menghangatkan kembali ghairah seksual.

Untuk mengatasi masalah yang satu ini, komunikasi merupakan cara yang tepat dan mujarab.

Dia tidak suka cumbuan yang diberikan
Cumbuan adalah pembuka manis sebelum menuju persetubuhan. Apabila memasuki tahap ini, lelaki perlu memikat pasangan mereka untuk menjadi lebih bersemangat. Jika cumbuan diberikan kurang lembut dan bersemangat, dijamin dia tidak akan bersetuju meneruskan "permainan" ke peringkat seterusnya. Oleh itu, anda patut memperlakukannya dengan sebaik mungkin.

Anonymous

No comments:

Post a Comment