nuffnang

Friday, September 27, 2013

Alasan Wanita Perlu Waktu Lama Capai Orgasma

PARA ahli mengatakan bahawa 70 peratus wanita sukar mencapai orgasma. Hubungan keintiman merupakan proses yang memerlukan banyak kerja sama dari kedua-dua pasangan. Kerana itu, untuk membuat pasangan mencapai orgasme diperlukan sokongan antara satu sama lain untuk mendapatkannya.


Ada banyak alasan wanita sukar mencapai orgasma....

Cumbuan
Pemanasan atau cumbuan memainkan peranan penting dalam bercinta dan membantu wanita menjangkau orgasma mereka. Walaupun anda membandingkan wanita dan lelaki, wanita memerlukan waktu lebih banyak untuk mencapai orgasma. Jadi, pemanasan harus dilanjutkan untuk memadankan keperluan wanita anda.

Multitasking(kemampuan berganda)
Wanita dikenal memiliki kemahiran multitasking. Sayangnya, kemahiran ini bertindak sebagai penghalang dalam membantu mereka mencapai orgasma. Sementara mereka akan larut dalam bercinta, fikiran wanita dapat dialihkan ke beberapa pemikiran lain. Kerana itulah, penyebab wanita tidak mencapai orgasma.
Komunikasi di tempat tidur
Apabila anda berdua larut dalam bercinta, tetapi anda berdua tidak berkomunikasi antara satu sama lain, maka anda akan sukar membantunya mencapai orgasma. Anda harus membiarkan pasangan tahu, tindakan atau langkah yang boleh membuat anda merasa selesa dan beralih kepada teknik yang berbeza.

Sering mengubah teknik
Lelaki suka bereksperimen pelbagai posisi dan teknik, sehingga ini mengganggu wanita dalam meraih orgasma. Kerana itu, cuba-cuba teknik tertentu dalam beberapa waktu akan memberikan wanita masa yang lebih lama untuk mencapai orgasma.

Anonymous

No comments:

Post a Comment