Thursday, June 28, 2012

Enam Panduan Atasi Mr P Lembik


MEMILIKI Mr P besar dan kencang merupakan impian banyak lelaki dewasa. Sebagai lambang kejantanan, Mr P begitu berharga ketika mampu memuaskan pasangannya.

Namun bagaimana jika Mr P tak mempunyai kemampuan yang baik dalam hal ereksi? Tak perlu bimbang, cubalah beberapa panduan ini agar membuat Mr P keras ketika ereksi. Anda tidak perlu pergi ke doktor atau terapi, cukup lakukan beberapa perkara sihat merawat Mr P agar kuat dan boleh tahan lama di ranjang....

1. Atur pola makan dan menu
Makanlah hanya makanan yang sihat, apalagi yang mampu meningkatkan nafsu berahi. Nafsu berahi tinggi behubungan dengan rangsangan kuat untuk ereksi yang tahan lama. Contoh makanan ini adalah pisang, telur, kacang-kacangan, cabai, bawang, dan anggur.

2. Latih Mr P Anda
Latihan kegel boleh membuat ereksi lebih kuat. Hormon testosteron juga akan meningkat yang turut mempengaruhi nafsu berahi.

3. Elakkan merokok dan alkohol
Merokok mempengaruhi kualiti peredaran darah, termasuk yang menuju ke Mr P. Sementara alkohol boleh membuat tubuh mati rasa, dan sehingga ada kalanya menyebabkan mati pucuk.
4. Kurangkan melancap
Melancap atau onani yang dilakukan berlebihan menyebabkan ghairah seks anda menurun. Akibatnya, kekuatan ereksi lemah seiring berkurangnya nafsu berahi saat seks dilakukan bersama pasangan.


5. Gunakan gaya seks tepat
Gaya missionaris dan doggy style adalah gaya seks yang membolehkan peredaran darah di Mr P berlangsung cukup cepat. Aliran darah lancar membuat ereksi juga kuat.

6. Elakkan seluar ketat
Selain membuat organ intim lebih pengap, seluar ketat menyekat aliran darah ke Mr P. Berikan waktu Mr P anda bernafas dengan bebas sekerap mungkin.....Anonymous

No comments:

Post a Comment