Wednesday, May 29, 2013

Isyarat Wanita Bila Jatuh Cinta

WANITA memang tak mudah mengutarakan perasaan sukanya pada lelaki. Namun, ada beberapa tanda yang mungkin boleh anda lihat untuk membuktikannya.

Cinta memang boleh datang pada siapa saja. Lelaki dan wanita boleh merasakan jatuh cinta. Malangnya, wanita tak mudah untuk menyampaikan apa yang dirasakannya. Harga diri dan rasa malu membuat wanita hanya boleh mengutarakannya melalui isyarat-isyarat tertentu.

Media sosial
Jejaring sosial merupakan salah satu cara untuk menarik perhatian lelaki. Wanita akan berusaha membuat anda melihat apa yang ditulisnya. Caranya, dengan mengungkap hal-hal yang anda sukai. Namun demikian, dia berusaha membuat hal tersbeut seperti tak ditujukan langsung untuk anda.

Mencari tahu
Wanita memang penuh dengan rasa ingin tahu yang tinggi. Dia akan berusaha mengupas apa pun yang berkaitan dengan diri anda. Tapi ketika sang lelaki menyampaikan hal yang sama, dirinya akan pura-pura terkejut.
Selalu ingin berdampingan dengan anda
Jika duduk di kerusi, wanita akan mencari celah untuk duduk di sekitar anda. Seboleh mungkin dia ingin anda selesa berada di sekitarnya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment