Monday, December 17, 2012

Jangan Buru-Buru Intercourse....Bercumbulah !

MEMILIKI pengalaman bercinta yang hebat perlu bermula sejak awal. Kuncinya ialah menjadikan cumbuan dahsyat bersamanya. Setiap pasangan tentu mahukan kehidupan seksual yang menakjubkan.

Untuk mewujudkan keinginan tersebut, memaksimumkan masa yang ada sebaik mungkin menjadi perkara yang perlu dilakukan. Salah satu usaha yang boleh ditempuh ialah melakukan cumbuan semaksima mungkin. Khususnya bagi lelaki, jangan tergesa-gesa masuk ke babak utama. Selain itu, wanita menyukai tempoh cumbuan panjang yang membuat ghairahnya menyala sempurna. Ikuti tip berikut jika ingin meraih seks dahsyat dengan pasangan, seperti dilontarkan oleh The intimate couple.

Manfaatkan masa dengan baik
Hal yang paling menyenangkan dalam hidup ialah menjalaninya secara perlahan. Oleh itu, manfaatkan masa dengan baik ketika sesi cumbuan . Lelaki boleh mula membuka busana pasangan secara perlahan, lalu membelai pipinya, lengan, dan bahu. Lalu, daratkan ciuman perlahan di bibir, pipi, leher dan wajahnya. Atur kelajuan gerak anda dan jangan berhenti atau berusaha mempercepatkan. Sekurang-kurangnya lakukan 20 minit dengan perlahan gerakan cumbuan pasangan.
Perhatikan kenikmatan pasanagn
Hal penting yang perlu diingat ialah bagaimana mencipta kenikmatan pasangan. Berikan ciuman lembut yang boleh memberi semangat maksimum untuknya. Komunikasikan dengan isteri anda mengenai hal apa yang membuatnya lebih berghairah. Tanyakan apakah anda perlu mengulang sentuhan, ciuman, belaian, dan sebagainya. Bicaralah dengan lembut dan dengarkan keinginannya.

Anonymous

1 comment:

  1. ..dan pastikan anda dan pasangan anda telah diijab qabul

    ReplyDelete