Wednesday, August 1, 2012

Mengapa Lelaki Begitu Tergila-gila dengan Payudara?


Keseksian wanita selalu menarik perhatian lelaki. Tidak saja dari bentuk tubuh semata, tapi juga kewujudan aset wanita yang membuat mereka tergila-gila.

Payudara menjadi aset terbaik wanita untuk ditonjolkan. Lelaki pun sangat menyukai bahagian yang satu ini saat bersama dengan pasangannya. Melihat bahagian ini, lelaki pun tak sabar untuk segera menjelajahi lebih dalam keberadaannya.

Jika anak-anak begitu menyukainya kerana terasa lembut seperti bantal, lantas apa alasan lelaki dewasa tergila-gila melihat sepasang payudara? Sebahagian besar wanita sering dibuat bertanya-tanya dengan hal ini. Mengapa lelaki begitu teruja dengan payudara hingga tak jarang banyak lelaki menjadikan wanita berpayudara besar dan seksi sebagai wallpaper gadget mereka. Untuk mengetahuinya, Lovepanky memberikan ulasannya.

Ini menyoal pandangan
Kewujudan payudara bagi lelaki yang belum berkahwin tentu tak dapat dinikmati secara bebas. Lokasinya yang tersembunyi membuat mereka terbatas dalam melihatnya seperti keinginannya. Lelaki hanya boleh melihat payudara seperti yang mereka inginkan melalui internet. Hal itulah yang membuat mereka begitu tertarik.

Selain itu, alasan lelaki menyukai payudara yakni kerana payudara merupakan pembeza dari lelaki dan wanita.

Payudara menciptakan keanehan bagi lelaki
Saat lelaki melihat payudara wanita, dia memperhatikan bentuknya di mana dicetak dalam t-shirt yang dikenakan wanita tersebut yang selalu tampak sempurna dari luar. Dari sana, lelaki pun terangsang fikirannya dan membuatnya memvisualisasikan payudara terbaik dalam imaginasinya.

Hal inilah yang membuat mereka menjadi berfikir misteri dalam benaknya. Lelaki seperti mencipta permainan kecil dengan deretan soalan sekitar payudara. Misalnya, "Bolehkah pemilik payudara besar tampil menarik di ranjang?" "Bolehkah saya mengintip putingnya melalui balik kemeja?" "Apakah dia menggunakan push up bra agar payudaranya terlihat besar?" Dan pelbagai soalan lain.

Payudara memperlihatkan keanggunan wanita
Bentuknya yang kelihatan begitu indah membuat wanita kelihatan seksi dengan sepasang payudaranya. Selain itu, lelaki tidak mempunyai payudara yang boleh membuatnya tampak lebih menarik. Tak hairan, lelaki pun begitu mengagumi kewujudan payudara dan selalu dibuat kagum, bahkan berghairah serta ingin segera menyentuhnya dan merasakan kelembutannya.
Lelaki menyukai kelembutan payudara
Tidak pernah merasakan kelembutan selembut payudara wanita. Mungkin hal inilah yang kemudian membuat mereka tergila-gila dengan kelembutan payudara. Seorang lelaki boleh menghabiskan waktunya sepanjang hari untuk membelai payudara pasangannya dengan tangannya. Dan, setiap kali jari-jarinya melalui jarak di antara payudara, dia selalu menginginkan untuk mengeksplorasinya dengan lebih jauh lagi.

No comments:

Post a Comment