Thursday, December 22, 2011

Empat Rangsangan Bakal Digilai Wanita

TAK sukar untuk mengetahui prestasi seks yang akan membuat isteri terangsang.Kalau anda tahu kuncinya, siri bercinta selanjutnya akan semakin menyenangkan.

Ini, empat rangsangan yang bakal disukai isteri…..

Menggigit leher
Kulit dari bawah telinga hingga tulang selangka telinga tergolong sensitif terhadap sentuhan. Mulakan menyentuhnya menggunakan lidah anda. Lalu, bergeraklah lebih agresif dengan membuat gigitan di bahagian bawah leher.

Menyentuh klitoris
Sebahagian besar wanita tidak boleh mencapai orgasme tanpa stimulasi pada klitoris. Kerana, ketika melakukan penetrasi, usahakan untuk mampu meraih bahagian ini.

Anda mungkin perlu membenarkan kedudukan hingga tangan anda mampu menyentuhnya. Soal teknik, masing-masing wanita punya selera yang berbeza.

Mulakan menggosok dengan perlahan dan lembut, lalu berlanjut pada tekanan yang lebih keras dan cepat. Erangannya akan memberitahu anda apakah yang anda lakukan sudah tepat.
Menciumnya saat penetrasi
Kebanyakan orang justeru berhenti mencium saat penetrasi. Itu adalah langkah yang buruk. Mencium boleh membuat hubungan seks terasa lebih intim bagi wanita.

Pilih kedudukan yang membolehkan anda berdua bertatap muka, atau membiarkan dia duduk di pangkuan anda. Berilah ciuman sesuai ritme penetrasi anda. Buatlah ciuman yang dalam dan tegas apabila anda akan meraih klimaks. Lalu berikan ciuman yang lebih ghairah saat ritme penetrasi perlahan dilakukan.

Menjadi lebih agresif
Perkara pertama yang diingini wanita dari anda adalah menjadi lebih agresif diranjang. Itu ertinya, ia bersetuju aksi erotis yang lebih gila. Jangan ragu-ragu untuk membuat gerakan yang menunjukkan dominasi anda terhadapnya.

Anonymous

No comments:

Post a Comment