Monday, June 17, 2013

Wanita Seksi, Mata Lelaki Tertuju Pada Bahagian Ini

LELAKI selalu tertarik ketika melihat tubuh wanita. Tak hairan, ketika wanita tak berbusana, matanya pun langsung tertuju pada beberapa titik. Apa sajakah itu?

Tubuh wanita selalu mempunyai daya tarikan di mata lelaki. Tidak hanya bahagian sentral semata tapi juga bahagian-bahagian lain yang selalu menarik mata lelaki untuk menikmatinya. Berikut ulasan lengkapnya....


Payudara
Bahagian ini selalu menarik di mata lelaki. Bahkan, lelaki di usia 90 tahun sekalipun akan terangsang saat melihat sepasang payudara. Mengamati payudara wanita dalam jarak dekat menjadi sebuah pengalaman penting bagi lelaki. Dua pasang yang serupa menjadi pemandangan menakjubkan. Kerananya, melihat dan merasakan payudara wanita menjadi hal ajaib bagi mereka. Cara payudara berdiri, tegak, mengendur, puting malu-malu menegang dan sebagainya menjadi hal menarik di telapak tangan lelaki.

Aroma khas wanita
Setiap wanita berbeza sehingga mereka pun mempunyai aroma alami yang boleh meninggalkan kesan bagi seorang lelaki. Kerananya, ketika melihat wanita telanjang, aroma wanita pun menjadi bau khas yang mereka ingat dan membuat mereka terpukau atau terpesona.
Punggung
Punggung wanita mempunyai daya tarikan seksual meski dari jarak jauh sekalipun. Ketika seorang wanita jalan melintas di depan lelaki, mereka pun tak pernah melewatkan kesempatan tersebut untuk melihat bahagian ini. Mengenai bentuk, lelaki mempunyai minat yang berbeza satu sama lain. Ada yang menyukai bentuk punggung besar, ada yang menyukai punggung lebih ramping dan kencang, ada yang menyukai punggung bentuk bulat, rata dan sebagainya. Anonymous

1 comment: